MusicBreak: Relax!

Hi’ guys!

We zitten midden in de examenperiode! Dat is soms best wel stressy en zeker niet altijd leuk. Natuurlijk moet er ook tijd zijn om te ontspannen en wat helpt beter dan muziek luisteren en leuke clips kijken?

Ik zocht enkele clips uit waarbij je lekker naar de muziek kunt luisteren en even niet aan school of iets anders moet denken!

galaxy_by_jayce76-d4mkyq7

Dit is een liedje waarnaar ik op elk moment van de dag kan luisteren! Het is misschien soms wat eentonig maar ik vind het heel erg rustgevend!

Bastille is zijn opmars aan het maken en dat hebben ze vooral te danken aan Pompeï. Ik vind het echt een super lied, je kan het makkelijk meezingen én de zanger is ook best leuk om naar te kijken😉.

Toen ze dit nummer brachten op de grammy’s dit jaar, vond

ik het echt supermooi! Deze versie, met de aangepaste clip, vind ik echt geweldig!

Emili Sandé is een fantastische zangeres en ze heeft een hele mooie muziekstijl. Toen ik hoorde dat ze samen had gewerkt met Labrinth was ik super benieuwd naar het resultaat! Het mag er wezen, ik ben helemaal weg van dit lied!

Ik ben nooit een super fan geweest van Justin Timberlake en toen ik over zijn comeback hoorde verwachte ik er dan ook niet zo veel van. Maar dit nummer slaat echt alles, het is echt heel erg leuk!

Het is nu best al een oldie, maar hij blijft goed!

Nog zo’n mooie! En vooral de stukken waarin ze samen zingen!

Dit is echt een heel gaaf lied met de trommels (ik ken de juiste benaming niet?) op het begin. Daarbij is de clip echt heel cool en ik vind Selena een super mooi!

Als laatste een Frans liedje! Het gezang op de achtergrond vind ik echt heel leuk gedaan en het is super rustgevend!

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ben al vast helemaal ontspannen!(:

Wat is jullie ontspanningsritueel wanneer jullie in een stressperiode zitten?

xoxo

Jill

8 gedachtes over “MusicBreak: Relax!

Dankjewel voor je reactie! ♥

