Bikini Special!

Het is bijna zomer, en dat betekent bikini’s!

Wij zochten enkele leuke modelletjes uit!

foto via weheartit

Triangle Bikinis: 

bikini#1

Bandeau Bikinis:

bikini#2

Bathing suits:

Als je het niet zo hebt op bikini’s ,  dan is zo’n badpak de perfecte uitkomst !

swimsuits !

Jill: Dit zijn mijn favorieten. Ik vind motiefjes echt heel erg leuk, maar een simpele zwarte kan ook gaaf zijn!

bikini #3

Axelle : 

En dit zijn die van mij! zoals je ziet wil ik het liefst een bandeau bikini, en misschien een fringe bikini. Ik ben wel nog aan het twijfelen over de kleur, iemand suggesties ?

bikini 's

Zo , dit waren ze allemaal! Hopelijk hebben jullie genoeg inspiratie opgedaan! Weet jij al wat voor bikini je wil deze zomer, en welke vinden jullie de leukste ? Let us know !

xoxo Axelle & Jill

PS : net zoals altijd , als je op de collages klikt wordt je doorverwezen naar de winkels !🙂

20 gedachtes over “Bikini Special!

  1. Ik wil al járen een gele bikini.. kon ze bijna nooit ergens vinden. Nu ben ik van het idee afgestapt en nu vind ik in bijna iedere winkel wel een gele bikini. Irritant. xD

  2. Wat een super leuke bikini’s!

    Zouden jullie me trouwens willen followen op bloglovin? Als je wilt dat ik jullie terug follow moet je even een reactie achter laten op mijn blog🙂

Dankjewel voor je reactie! ♥

