NOTD : Sweet cross !

Het was alweer eens een tijdje geleden dat ik nog een nailart heb gemaakt, dat komt omdat ik het erg druk had met school enzo🙂 Momenteel zit ik nogsteeds in de examens, maar ik vond toch tijd om een nailart te maken, kijk maar mee !

SAM_8189xxx

SAM_8189

SAM_8192xx

Een erg simpele nailart, maar toch erg leuk en zomers door de kleurtjes! Ook besloot ik mijn glittersteentjes van de h&m die ik hier liet zien voor het eerst te gebruiken !

Moest je niet weten hoe je een moon mani doet, in deze tutorial van thebeautydepartment wordt het handig uitgelegd !

Ook zijn mijn nagels een heel stuk korter dan de vorige keer! Er brak er telkens eentje af, dus besloot ik ze allemaal kort te knippen/vijlen. Ze zagen er ook niet zo goed meer uit trouwens, dus eigenlijk maakte het niet zoveel uit. & nu , groeien maar !

Gebruikte lakjes :

Wit : Sally Hansen hard as nails

Roze : Catrice – Sweets for my sweets

xoxo Axelle

21 gedachtes over “NOTD : Sweet cross !

  1. mooie nailart! die nailarts van thebeautydepartment zijn altijd zo ontzettend mooi, maar bij mij zien ze er meestal een stuk minder uit :p

Dankjewel voor je reactie! ♥

