The Fashion Face-Off

Hi’ guys! Tijd voor een nieuwe fashion face-off!

Emma Watson vs. Katherine Jenkins

Deze is voor mij heel duidelijk. Katherine Jenkins ziet er ab-so-luut het beste uit! Hoewel ik de jurk niet wauw vind, ziet ze er heel erg leuk uit. Ik ben niet erg fan van Emma’s hairdo en het jasje doet haar er zoveel breder uit zien.

Katy Perry Emily Blunt

Katy Perry vs. Emily Blunt

Ik ben helemaal geen fan van oranje maar Katy Perry straalt in deze jurk! Haar haar zit super mooi en de jurk is flaterender bij haar dan bij Emily. Bij Emily zie je helemaal geen rondingen of taille, wat erg jammer is. Katy heeft meer vormen en dat vind ik nu net zo mooi bij deze jurk.

Who Wore it Best?

Nicole Scherzinger vs. Rebecca Ferguson

Wat opvalt is dat Nicole en Rebecca gelijkaardige schoenen aanhebben. Toch vind ik de schattige girly look van Nicole meer geslaagd. Van haar oorbellen ben ik niet echt een fan maar de ketting vind ik een heel erg leuke toevoeging. Rebecca houdt het sober, niet slecht, maar ik ben meer overtuigd van Nicoles look.(:

Wat vinden jullie?

xoxo

Jill

9 gedachtes over “The Fashion Face-Off

Dankjewel voor je reactie! ♥

