Inspirational : summer outfits !

21 juni, jullie weten wat dat betekent! Summer is here, finally ! Aan ieder begin van elk seizoen kiezen wij de leukste inspiratiefoto’s uit, kijk maar mee !

Axelle :

Pam S.

Dit vind ik echt een heel leuke outfit omdat ik erg van bloemetjes hou, de short is highwaisted én ze draagt er een bustier/bralet op, love!

Thiphaine P.

Deze outfit is erg simpel, maar wel heel erg leuk en wat boho-achtig🙂 Ik ben niet zo’n fan van haar oversized clutch, maar die sandaaltjes en haar zonnebril (en eigenlijk ook al de rest) vind ik echt heel mooi!

Ebba Z.

Dungarees = love                                                                                                                          Coloured dungarees = love²

Nydia E.

1 van mijn obesessies is een peachy maxi skirt, deze vind ik echt heel leuk!

Anni

Céline t-shirts blijf ik echt heel mooi vinden, die van mij draag ik dan ook supergraag. In combinatie met het neon staat het echt super!

Kinga M.

Net zoals ik van neon hou, hou ik van wit! Die tutu is ook echt superschattig!

Willabelle O.

Hier gaat het vooral over de shorts, die vind ik echt super met die studs! Ook dat denim jasje erop is heel erg leuk, en die flaphoed en zonnebril ook!🙂

Jill: 

3117330_Floral

 Da Li

Ik vind deze look erg leuk, hij is heel simpel maar de accessoires maken het af. Het neonaccentje in de ketting is tof en de zilveren clutch maakt het meer Partyproof.

3117632_image

Nicoletta R.

Dit is een hele frisse look. Helemaal wit, ik vind het altijd wel tricky maar het ziet er leuk uit met de roze kleuraccentjes. De ketting vind ik ook wel gaaf en ik ben helemaal weg van haar haar. Het is helemaal Serena van der Woodsen (gossip girl).

3115774_Sem_título1451

Flavia D.

Deze look is erg retro. Ik vind hem echt super gaaf! Alles aan deze outfit vind ik leuk, de broek is super origineel en de clutch is helemaal geweldig!

3116358_sksks

Martha L.

Hier vind ik de print van het rokje heel erg leuk, en de zonnebril natuurlijk! Voor de rest is het een hele simpele outfit, maar daarom niet minder leuk.

3072896_may201389

Elle-May L.

De tas vind ik erg gaaf, hij ziet er een beetje old-school uit, heel cool. De ronde zonnebril vind ik wel leuk, hoewel ik er zelf nooit een zou dragen. De playsuit maakt haar en beetje breder, maar dat maakt niet uit omdat ze al zo slank is.:p I love the shoes! En haar haar zit lekker messy!^^

Karina P.

Een Kenzo shirt, love it! Ik zou erg graag zelf eentje willen, maar het is er helaas nog niet van gekomen. Tot nu toe wou ik heel graag een groene hebben, maar nu ik de rode zie twijfel ik toch. De combinatie met het rokje en de schoenen vind ik erg geslaagd en de armbanden vind ik ook erg gaaf!

xoxo

Axelle & Jill

11 gedachtes over “Inspirational : summer outfits !

Dankjewel voor je reactie! ♥

