Wishlist : summer!

We zeiden het zaterdag al, summer is finally here! Vandaag wil ik graag mijn wishlist met jullie showen, dus kijk maar mee!

MyDreamsNeverDie
foto via weheartit

summer wishlist

Dit paar dungarees vind ik echt super, omdat het zo mooi gebleekt is, love! Losse tops doen het ook altijd goed in de zomer, maar broeken, rokken of kleedjes met print zijn ook altijd welkom! voor de rest ben ik lichtelijk geobsedeerd door de Kenzo-tijger, en door een peachy maxi skirt, vandaar…(:

accessories summer

Nog een van mijn obsessies zijn bruine wedges! Ik zie er overal, maar het is altijd zo nét niet, hopelijk vind ik nog een paar dat me volledig aanstaat🙂 Bralets & mirrored sunglasses lijken me heel erg leuk, een beetje een festival look die goed samengaat met het fringed tasje en aztec print armbandjes!

Zo , dit was mijn wishlist! Wat zijn jouw must-haves voor deze zomer? Let me know !

Moest je nog wat inspiratie willen, kijk dan zeker hier eens tussen!

xoxo Axelle

14 gedachtes over “Wishlist : summer!

Dankjewel voor je reactie! ♥

