Trend Alert: It’s All About Orange!

Hi’ guys!

Vandaag heb ik weer een leuke (lente/)zomertrend voor jullie!

Oranje en alle verschillende tinten doen het heel erg goed deze zomer!

Van oogschaduw tot nagellak, oranje vind je overal terug.

nail polish-orange

 Oranje tinten geven onmiddellijk een fris en levendig effect, perfect in de zomer dus! Ze vallen niet snel op (bij subtiel aanbrengen) en dat is ideaal voor een nude effect, dat ook erg in is dit seizoen!

M.A.C. is een grote fan en heeft zowel nagellak als make-up producten rond deze trend ontworpen.

Ik wil heel erg graag de Cremesheen Glass lipgloss hebben en liefst ‘Double Happiness’omdat hij een leuk peachy kleurtje heeft.

all-about-the-orange-03

M.A.C. Cremesheen Glass Double Happiness-€21

Ik ben echt geen fan van oranje maar zelf heb ik onlangs wel een peachy coloured blush gekocht. Hij is super leuk en hij ziet er fris  uit!

Zelfs oranjetinten in je haar zijn een optie.

Zowel highlights…

Orange Highlights Hair Color Trend 2013

als volwaardige 360° ‘rosse’ coupes.

burnt-copper- red hair colour

tangerine1 red hair colour

fiery2 red hair colour

De orangetrend zie je niet alleen in de make-up/beauty department, hij doet het ook goed in de modewereld!

Orange trend

De koraaltinten en de peachy colours vind ik wel heel leuk. Misschien iets om deze zomer aan te schaffen…?

xoxo

Jill

16 gedachtes over “Trend Alert: It’s All About Orange!

  1. Zelf zou ik oranje niet zo snel gebruiken in mijn make-up, maar oranje-roze jurkjes vind ik dan weer wel heel leuk. Een ros-blonde coupe vind ik ook dat sommige mensen wel leuk staat, maar je haar echt oranje/ros verven kan er alleen maar nep uit gaan zien, het wordt namelijk toch bijna nooit zo mooi als de natuurlijke kleur. Ik denk wel dat ik zelf een oranje nagellak ga kopen voor deze zomer😉 xx

Dankjewel voor je reactie! ♥

