Shoplog : aankoopjes Luik ! (Primark,…)

Heej, hier weer eens een shoplog voor jullie ! Ik ben onlangs naar Luik geweest waar ik shoptje bij de Primark , H&M en de New Look. Het leek me wel eens leuk om een video te maken dus dat heb ik dan ook gedaan! Verder in dit artikel staan ook nog foto’s van sommige Β spullen, omdat dat iets duidelijker is dan op beeld πŸ™‚

Β 

Dit is trouwens mijn eerste filmpje, dus ik hoop dat het een beetje goed is πŸ™‚

Het zou altijd leuk zijn als jullie ‘duimpje omhoog’ willen doen & zouden willen abonneren, want ik vind video’s maken wel leuk, dus ik hoop dat er snel weer komen !

Hier nog even wat detailfoto’s :

SAM_8488

SAM_8490 SAM_8494 SAM_8496 SAM_8497 SAM_8499 SAM_8500

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes, en willen jullie vaker filmpjes zien verschijnen ? Let me know !

xoxo Axelle

20 gedachtes over “Shoplog : aankoopjes Luik ! (Primark,…)

Dankjewel voor je reactie! β™₯

