Spam je blog !

We zijn nu al zo’n 9e maanden bezig met onze blog , en de tijd vliegt ! Het is alweer een tijdje geleden dat we een ‘spam je blog deden’ , dus here we go !

Laat hieronder een comment achter waarin je een beetje vertelt over je blog (en een link in het vakje natuurlijk) , et voilà ! Wij zullen op iedere blog een kijkje nemen🙂

Tumblr_m22ibvs9ul1r7769mo1_500_large

We zouden het ook heel leuk vinden als jullie ons zouden willen volgen via Bloglovin !❤

xoxo Axelle & Jill

14 gedachtes over “Spam je blog !

  1. Wat tof dat we mogen spammen, thanks!🙂 Op http://www.beautyjuf.nl schrijf ik vrijwel dagelijks over alle ins&outs over beauty. Daarnaast schrijf ik ook over fashion, DIY’s, films, boeken en nog veel meer😉 Nieuwsgierig geworden, kom gerust een kijkje nemen! Groetjes Marloes

  2. Tof! Ik schrijf voornamelijk over mode! Mode (Althans, hoe ik het zie en gebruik) vind ik heel fijn om te verwerken op mijn blog. Af en toe wat shoplogs, beauty en random dingen over school etc. Ik doe het met veel plezier! joyjurgers.blogspot.com

  3. Wat leuk dat we mogen spammen! Ik heb ook een spam your blog, laat vooral je blog even achter want ik vind het superleuk om even te bekijken. Ik ben Mervet trouwens en ben de eigenares van de beautyblog Beauty&Me! Ik blog vooral over beauty, make-up enzo. Maar er komt ook elke dag een Quote of the day online, moet je zeker ook een keer lezen! Lijkt me ontzettend leuk als je een berichtje achter zou laten en natuurlijk als je je blog ook even achterlaat bij de spam your blog!

    Ik heb Bloglovin, dus je kan me volgen via bloglovin op mijn site staat een volgknop!

    kuss!

    site: http://beautyandmeblog.blogspot.nl
    Twitter: @meandbeautybyme
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/BeautyMe/370130896421408?ref=hl

Dankjewel voor je reactie! ♥

