Collective haul 060713

1 juli, iedereen weet wat dat betekent, namelijk de start van de solden! In Nederland beginnen de solden al wat vroeger, dus ik heb ook daar al geshopt in juni ! Vandaag laat ik jullie mijn laatste nieuwe aanwinsten zien !

IMG_2864

Ik zal beginnen met mijn online bestelling. Ik heb al vaker laten vallen dat ik graag een fringe bikini wou, en ongeveer een maand geleden bestelde ik er eentje bij lost&found, een oranje exemplaar. Ik was erg excited en was dan ook superblij toen hij aankwam, helaas hadden ze me de verkeerde maat opgestuurd, toen ik hen hier over aansprak gaven ze eerst nog mijzelf de schuld, blablabla. In ieder geval, na weken wachten heb ik een nieuwe binnen, en ik vind hem super !

IMG_2862

Hij is wel niet neonroze zoals ik verwacht had, maar ik vind de kleur echt heel mooi. Jammer dat het allemaal zo moeizaam liep (kreeg geen antwoord op mails, …) dus ik denk niet dat ik hier nog snel ga bestellen.

Lost & found – €14,95

Op naar de volgende bikini ! Omdat ik gedacht had dat ik deze niet meer ging aankrijgen, kocht ik bij de New Look ook een bikini.

IMG_2866 IMG_2867IMG_2868

Een mooie bikini met neon tribal print, ook zitten er doorschijnende pailletjes op, I like !

New Look – € 19

Ik ben helemaal into tijgers, dat merkten jullie in mijn vorige shoplog vast ook wel🙂 Bij de Vero Moda spotte ik een hele tijd geleden een mooie trui met een tijger erop, en toen ik vorige week binnenliep was deze in solden. Een trui, in de zomer? Yes, can’t wait ‘till I can wear it !🙂

IMG_2869

IMG_2871

Vero Moda – van €35 naar €10 !

In Maastricht was ik op zoek naar een peachy/coral maxi skirt, en ik vond er eentje bij Tanq. Het was het laatste exemplaar, dus ik had geluk !

IMG_2873IMG_2872

In het echt is hij wel wat minder fel, en meer koraalachtig🙂

Kilibbi – €29,95

Ook vond ik in Maastricht ein-de-lijk de perfecte wedges !

IMG_2877 IMG_2879 IMG_2880

Deze spotte ik bij Invito, en ze zijn van Steve Madden New York (smny).

smny – €49,95

Ook kocht ik nog 2 make-upjes en 1 accessoire !

IMG_2874 IMG_2876

Neen, dit is geen ketting, dit is een head chain, oftewel een hoofdband zoals ik het noem🙂 Deze vond ik bij Sacha.

Het is niet al te gemakkelijk om hem mooi op te krijgen, maar eens ie juist zit, geeft het een superleuk boho accent🙂

Sacha – €4

Mijn mama had mijn geliefde peachy blush per ongeluk laten vallen, dus was het tijd voor een nieuwe!

IMG_2856 IMG_2859

Ik koos voor de multi colour blush van Catrice.

Catrice – €3,99

Ook kocht ik nog een waterproof mascara, altijd handig voor op vakantie!

IMG_2860

Ik koos ook hier weer voor Catrice, omdat ik over het algemeen heel fijne ervaringen heb met hun mascara’s.

Catrice – €4,59

Zo, dit waren al mijn geshopte spulletjes van de laatste tijd! Hebben jullie nog geshopt? & wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Let me know!

xoxo Axelle

10 gedachtes over “Collective haul 060713

Dankjewel voor je reactie! ♥

