Instant Happiness!

Hi’ guys!

Er zijn altijd wel dingen die je ogenblikkelijk blij maken zoals: shoppen, dansen,…

Hier zijn 5 dingen die mij Instant Happiness bezorgen!(:

Healthy Foods:

Healthy food blog :)

weheartit.com

Een heerlijk gevoel: op het einde van de dag weten dat je gezond gegeten hebt. Niets ziet er beter uit dan vers fruit en het is nog goed voor je ook! Ik weet van mezelf dat ik niet echt gezond eet, dus als ik dan eens een dag alleen maar healthy foods heb gegeten voel ik me super!

Sunny Days:

  Sunny Day Flowers

all-wallpapers.net

Natuurlijk wordt iedereen blij van de zon! Je haalt er veel energie en vitaminen uit en je krijgt er een kleurtje van. Bovendien kun je dan eindelijk dat ene schattige zomerjurkje en dat leuke paar sandalen dragen!(:

Old love

Finerminds.com

Ik wordt altijd super blij van oude gelukkige stellen. Ik vind ze ongelofelijk schattig! Hopelijk vinden wij allemaal iemand op wie we zo lang verliefd zullen zijn. Fingers crossed!

Music

Tumblr.com

Ik hou van muziek. Het is een supergroot onderdeel van mijn dag en ik word er instant happy van.

Enkele van mijn feelgood songs zijn Thriftshop-Macklemore & Ryan Lewis en           Wannabe-Spice Girls! (:

Quotes

I Love Quotes! Het is erg leuk als je jezelf erin kunt vinden. Als dat niet het geval is kunnen ze nog steeds super grappig zijn.(:

Ik zocht er enkele leuke uit…

funny ecards bannedinhollyood 11 27 Funny eCards To Start Your Work Week

Wat maakt jullie Instant Happy?

Love,

-Jill

3 gedachtes over “Instant Happiness!

Dankjewel voor je reactie! ♥

