NOTD : red roses !

Wat is leuker dan bloemenprintjes in de zomer ! Juist ja, niets ! Vandaag nog eens een nail art voor jullie.

SAM_8619xx

Mijn nagels zijn ondertussen alweer een stukje gegroeid, yay !

SAM_8620
Op deze foto zit precies een beetje een witte waas, mijn excuses hiervoor !

IMG_2883

Zoals jullie wel kunnen zien heb ik onder de blauwe kleur nog een iets andere blauwe kleur gebruikt haha🙂

Dit is trouwens een nailart die ik al supervaak gedaan heb, heb het vroeger eens via deze video gemaakt, en ik maak hem maar steeds opnieuw omdat het zo simpel is, maar toch zo leuk !🙂

Blauwe lakje : 

Rimmel – 500 Peppermint

xoxo Axelle

9 gedachtes over “NOTD : red roses !

Dankjewel voor je reactie! ♥

