Who wore it better?

Hi’ guys!

Het is alweer tijd voor een nieuwe Face-off met deze keer: Kourtney Kardashian vs Nicky Hilton, Anna Dello Russo vs Rita Ora en Cher vs Ashanti.

Ik ben benieuwd naar jullie mening, kijk maar mee.(;

Image

Fashionandstylepolice.com

Kourtney Kardashian vs. Nicky Hilton

Om te beginnen vind ik het niet zo’n mooie jurk. En helaas staat hij hen allebei, just my opinion, niet echt geweldig. Kourtney’s schoenen vind ik leuker hoewel ik de ketting betwijfel. Een moeilijke keuze maar ik denk dat ik ga voor de ‘brave’ look van Nicky. Ik vind dat de jurk het best bij haar figuur past.

-blackblessed-Who-Wore-It-Better-043013-Anna-Dello-Russo-vs

Fashionbombdaily.com

Anna Dello Russo vs. Rita Ora

Weer een moeilijke. Rita’s make-up, vooral de rode lippen, vind ik hier erg mooi bij, hoewel haar das (?), strik of whatever, te groot is. Anna ziet er een beetje gemeen uit in deze outfit, maar op één of andere manier vind ik de jurk haar wel staan. Mijn voorkeur gaat uit naar Rita, omdat zij voor de nodige jeugdigheid zorgt.(:

cher

yourstylepal.com

Cher vs. Ashanti

OW, afschuwelijk! Het is een verschrikkelijke broek! Ze hebben hem beide ook erg lelijk gecombineerd. Toch vind ik de keuze niet moeilijk. Hoewel Ashanti’s schoenen gruwelijk zijn bij deze outfit, is zij voor mij hier de winnaar. Ze komt er eerder mee weg. Cher is veel ouder en zou dus ook wijzer moeten zijn, helaas. Overall, een spijtige keuze van het tweetal.

xoxo

Jill

10 gedachtes over “Who wore it better?

  1. De eerste jurk is niet tof, maar staat echt wel mooier bij Nicky, omdat zij het gewoon simpel en clean heeft gehouden! En second dress, staat mooier bij Rita! En die derde outfit vind ik ook gewoon niet mooi haha

Dankjewel voor je reactie! ♥

