Hot or not ?

Hieronder tonen wij jullie 5 dingen uit fashionland, en onze mening! Wat vinden jullie van deze trends, hot or not ?🙂

Funny Confession Ecard: Seriously. What the fuck are you wearing.

mirror sunnies:

Fashion Spring 2013

A : Ik hou van deze trend, hothothot !

J: Hot! Ik ben zelf op zoek naar een leuk exemplaar.(:

dungarees:

clothes | via Tumblr

A : Net zoals hierboven vind ik dit echt geweldig !🙂

J: Super! Heb er zelf ein-de-lijk één kunnen bemachtigen.

dip dye/ombre:

PicMonkey Collagexxxx

A : Dip dye haar vind ik een beetje passé, maar zo’n natuurlijke ombre vind ik dan wel weer erg leuk! Ook op kledingstukken vind ik ombre super !

J: Ik zou zelf nooit ombre of dip dye haar willen, ook op kleding stukken vind ik het nu ook wel een beetje afgezaagd. 1 stuk in je kast is leuk, maar daar blijft het ook bij.

side stripe:

Blake Lively Appears On The Late Night With Jimmy Fallon

A : Bij broeken vind ik het niet zo mooi, maar op kleedjes wel!

J: Erg leuk, bij broeken zoals die van Blake vind ik het erg classy.

dr. martens:

The Butterfly

A : Ik bezit dan wel geen paar, maar ik vind ze super !

J: Van de hogere modellen ben ik geen fan, de shorties vind ik dan weer wel mooi.(:

We zijn erg benieuwd naar jullie mening, dus laat zeker een lijstje in de comments achter!

xoxo Jill & Axelle

pictures source: Weheartit.com

13 gedachtes over “Hot or not ?

Dankjewel voor je reactie! ♥

