DIY : bloemenkroon !

Jullie zagen het al in hier en hier, ik ben helemaal gek van flower crowns ! Ik heb er al eentje, maar onlangs kwam ik bij Kruidvat en zag ik daar een zakje met papieren bloemetjes liggen. Het kostte maar 50 cent, dus ik dacht dat het wel leuk was om een diy mee te doen! Vandaag laat ik jullie zien hoe je op een heel simpele manier een leuke bloemenkroon kan maken, kijk maar mee !

just girly things | via Tumblr
afbeelding via weheartit

Dit is echt een supersimpele diy , met slechts een paar benodigdheden :

-ijzerdraad

– bloemetjes (die van mij komen van Kruidvat, maar bij de Hema zullen ze er vast ook hebben🙂 )

IMG_2861SAM_8624

Laten we beginnen !

Als eerste neem je de ijzerdraad en die meet je rond je hoofd, neem een paar extra centimeters en knip de ijzerdraad af.

Wikkel hem dan rond je hoofd heen en plooi de uiteinden om elkaar.

SAM_8627
dan krijg je zoiets🙂

Nu kun je beginnen met je bloemetjes er rond te wikkelen !

SAM_8629
sorry voor de onduidelijke foto !

SAM_8630

Blijf bloemetjes toevoegen, zoveel als je zelf wil !

SAM_8631Ik heb er in totaal 10 gebruikt, dit is het resultaat !

SAM_8715SAM_8691

Wat vinden jullie van bloemen in je haar, & gaan jullie hem ook maken ? 

xoxo Axelle

13 gedachtes over “DIY : bloemenkroon !

Dankjewel voor je reactie! ♥

