Trend Alert: Pointy Shoes!

Hi’ guys!

Iets wat je de laatste tijd in bijna elke schoenenwinkel tegenkomt zijn Pointed Shoes!

zara – €69,95

Image 4 of ALDO Clore Tiger Nude Pointed Ballet Flats

ALDO- €52,05

Image 1 of Whistles French 75 Black Suede Court Shoes

Whistles- €162,66

Er zijn pointed flats, maar het zijn vooral de stiletto’s en de pumps die het goed doen in de modewereld.

Deze celebs dragen hun heels met stijl.

Cameron Diaz, Zoe Saldana, Kerry Washington, Rachel McAdams, Selena Gomez & Penélope Cruz wearing Casadei Pointed-Toe Blade-Heel Pumps

Nog enkele foto’s.

toe capped flats tumblr - Google Search

fashion style | Tumblr

I Speak Prada! | via Tumblr

Fashion :)

Ik vind de pointed shoes een heel erg stijlvol fashionstatement, hoewel ik ze zelf niet zou dragen. Ik draag sowieso zelden heels en ik vind dat er toch wel een leeftijd op staat. Voor mij kunnen ze zeker niet als je nog geen 20 bent.

Wat vinden jullie van een punt aan je schoen?

xoxo

Jill

 

10 gedachtes over “Trend Alert: Pointy Shoes!

  1. Wat een mooi artikel! Ik ben zelf niet zo van de puntige schoenen, want ik heb de gekke tik dat ik het gevoel wil hebben in mijn schoenen met mijn tenen te kunnen wiebelen haha. Het staat wel sjiek en mooi, maar het is niks voor mij;)

  2. Sommige schoenen zijn leuk, maar in de meeste lijken je voeten vastgekneld! Zou zelf geen pointy shoes dragen, maar staat leuk bij anderen!

    Keep on bloggin’!
    Summer

Dankjewel voor je reactie! ♥

