Trend Mashup: Fall Sneak Peek!

Hi’ guys!

De zomer is (gelukkig!) nog niet voorbij, maar het kan geen kwaad om nu al uit te kijken naar de nieuwe herfstcollecties en trends!(:

Speciaal voor jullie heb ik enkele leuke trends uitgekozen! Benieuwd?

foto via Tumblr

Moto Jackets:

Ze zijn nooit echt weg te slaan uit de winkelrekken en dat is ook deze herfst niet anders. De moto jackets zul je weer overal tegenkomen en dat verbaast mij helemaal niet! Ik vind ze super gaaf en een simpel zwart exemplaar ziet er altijd extra stoer uit.

Je hoeft het natuurlijk niet eenvoudig te houden want ze komen volgend seizoen met verschillende prints en in verschillende kleuren! Ze zijn er ook voor elk budget. Niet genoeg geld voor een echt lederen exemplaar? Zoek dan een gaaf neplederen of katoenen alternatief, je zal er even fierce uitzien!(;

Afbeelding 2 van JACQUARD VEST MET RITSEN van Zara

ZARA- €79,95

River Island- €135,00

Houndstooth:

Houndstooth, bij ons misschien beter bekent als ‘pied de poule’, is weer helemaal hot deze herfst! Ik vind deze print het mooist in het zwart-wit maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Voor vestjes en tops vind ik het erg gaaf maar voor zo’n broek pas ik toch.(:

Afbeelding 7 van PIED-DE-POULE PULLOVER van Zara

ZARA- €39,95

Afbeelding 6 van PIED-DE-POULE ROK van Zara

ZARA – €29,95

Leopard:

Prints zullen het blijkbaar goed doen het volgende seizoen, want ook de luipaardprint is weer hothothot!

Ik vind de klassieke luipaardprint persoonlijk het mooiste maar je vindt ook exemplaren met wat kleurtjes. Zelf heb ik nog geen leopard kledingstuk in mijn kast hangen, het wordt misschien wel een beetje tijd… Anyway, het is een hele leuke trend, je outfit is nooit saai én het ziet er sexy uit! (;

Maar denk eraan: Don’t overdo it!

River Island – €24,00

River Island- €33,00

xoxo

Jill

2 gedachtes over “Trend Mashup: Fall Sneak Peek!

  1. Ziet er leuk uit. Stiekem (heel stiekem) heb ik ook wel een klein beetje zin in de herfst als je dan qua kleding kijkt. Maar ik ga volgende week eerst nog op zomervakantie !! hahaha !!
    Dus ik heb nog even het één en ander qua zomerkleding in de sale gekocht😉

Dankjewel voor je reactie! ♥

