Hot or not?

Hier zijn we weer met enkele trends van dit seizoen! Wat vinden jullie: Hot or Not?

Hot or Not Signs
Foto via digecor.com

Fringe:

Jill: De fringe trend vind ik wel leuk, vooral de fringe bikini’s en de tassen. Een fringe jas zou ik nooit zelf dragen maar bij anderen vind ik ze wel mooi.

Axelle : Bij deze trend heb ik een beetje mijn twijfels, maar ik vind het heel leuk, zolang het niet te western-achtig wordt🙂

Scrunchies:

Charcoal (Grey) 2 Pack Grey and Graphic Print Bow Hair Scrunchies | 286120003 | New Look

Jill: Hot! Zolang ze niet té girly zijn, zou ik ze zelf dragen.(:

Axelle : Yes, hott !

Turbans:

Jill: Heel mooi! Je kan zelf met een sjaaltje aan de slag of een ‘kant-en-klaar’ model kopen in de winkel, super om je kapsel een extra touch te geven.

Axelle : Om de een of andere reden wilt dit bij mij nooit zo goed lukken, maar ik vind het wel erg leuk!

Maxi skirt/dress:

Jill: Ik heb er zelf een maxi dress van New Look en twijfel om ook een maxi skirt te halen. Hot!

Axelle : Zelf heb ik een maxi skirt, and I love it ! Een erg flatterende trend, hot dus!

High low dress/skirt/top :

Jill: Love it! Heb er zelf jammer genoeg nog geen.

Axelle : Ik heb 2 high-low kleedjes die ik erg leuk vind, maar bij een top of rok vind ik het niet zo leuk staan! hot/not dus🙂

We zijn benieuwd naar jullie mening!(:

xoxo

Axelle & Jill

11 gedachtes over “Hot or not?

  1. Alle deze trends vind ik superleuk! Ik twijfel nog om een maxi skirt te halen, want ik weet niet zo goed waar ik hem mee zou moeten combineren en naar school draag ik hem toch niet…

Dankjewel voor je reactie! ♥

