Who wore it better?

Hi’ guys!

Hier een nieuwe ‘Who wore it better?’ !

Benieuwd naar de outfits? Kijk dan zeker verder!(:

Foto via uk.lifestyle.yahoo.com

Selena Gomez vs Heidi Klum

Hoewel ik niet echt fan ben van de jurk, draagt Selena hem overduidelijk beter. Ze ziet er jong en fris uit, en heeft er het juiste figuur voor. Voor Heidi vind ik hem jammer genoeg een beetje te spannend.

dsfs
collegecandy.com

Khloe Kardashian vs Julianne Hough

Julianne! Ze ziet er vrolijk en stralend uit. De kleur van de jurk vind ik vloeken met de highlights in  Khloe’s haar, een beetje een misser dus.

Foto via uk.lifestyle.yahoo.com

Coleen Rooney vs Britney Spears

Hier is Britney mijn favoriet! De snit van het kleedje doet Coleen breder uitschijnen dan ze eigenlijk is, vooral aan haar heupen en bovenbenen. Britney wint het hier dus, ze ziet er bovendien super blij uit.(;

Laat me weten wat jullie vinden!

xoxo

Jill

9 gedachtes over “Who wore it better?

  1. Wat een leuk artikel! Altijd vervelend als iemand hetzelfde draagt in de celeb wereld lijkt mij, maar je ontkomt er niet aan. Tenzij je een persoonlijke designer hebt die alleen voor jou de kleding in elkaar zet😉 Dit artikel vind ik in ieder geval wel heel origineel, leuk gedaan!

Dankjewel voor je reactie! ♥

