Review : Remington pearl wand !

De Remington pearl wand, wie kent hem niet? Menig blogger is fan, dus besloot ik hem als verjaardagscadeautje te vragen,  en vandaag vertel ik jullie of hij mij ook zo goed bevallen is!

SAM_8877

Eerst wat uitleg over de krultang zelf. Tang is hier misschien een verkeerde benaming, want eigenlijk is het een kegelvormig ‘ijzer’ zonder klep🙂

PicMonkey Collagexoxo

De pearl wand komt in een doos met een handschoentje, en een handig opberghoesje.

Voor de PLL kijkers onder ons, vinden jullie de zwarte handschoen ook zo A-achtig haha ?
Voor de PLL kijkers onder ons, vinden jullie de zwarte handschoen ook zo A-achtig haha ?

Het duurt slechts 30 seconden voor dat de tang opgewarmd is, en de temperatuur kan je zelf regelen tussen de 180°-210°. Verder heeft de kabel een lengte van 3meter, en is er op de wand 5 jaar garantie!

Ik bestelde de tang vorige week vrijdag via Coolblue voor €29,99 (verzending is gratis!), en maandag had ik hem al in huis! Omdat het pas vandaag mijn verjaardag is, moest ik de doos even toelaten, maar vandaag mag ik hem dan eindelijk gebruiken!

Voor : 

Hier heb ik mijn haar net gewassen en geföhnd. Voor het föhnen heb ik een klein beetje mousse aangebracht.

SAM_8845

Juist na het krullen :

SAM_8848

Stijve, vaste krullen. Hmm…

Doorgekamd, losgeschud, …

SAM_8854 SAM_8856 SAM_8862 SAM_8866

Ja, dit is wat ik wil! Mooie, losse krullen!🙂 Van mij mogen ze nog wel iets losser, maar naarmate ze erin zitten hoop ik dat dat automatisch wel komt!

Over de houdbaarheid kan ik nog niet zoveel zeggen, aangezien ik de krullen pas deze morgen heb gemaakt. (hier komt misschien nog wel een update over🙂 )

Het krullen zelf ging overigens zeer snel, ik ben er denk ik slechts een kwartiertje mee bezig geweest, pluspunt!

Conclusie :

Ja ik ben ook fan! Mooie krullen die goed blijven zitten, en dat in slechts een kwartiertje!🙂 Ik kan de hele hype rond deze wand goed begrijpen!

Krullen jullie je haar wel eens, en wat is jullie favoriete tang?

xoxo Axelle

Btw, we zijn ook te vinden op Facebook ! We zouden het heel leuk vinden als jullie onze pagina willen liken😉

12 gedachtes over “Review : Remington pearl wand !

  1. Mooie krullen! Ik ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Ik gebruik gewoon een krultang van de kruidvat, ik heb geen idee wat voor merk het is, maar hij werkt goed!😉

  2. Je haar ziet er mooi gekruld uit zeg! Meestal gebruik ik gewoon m’n stijltang om krullen te maken in m’n haar, mijn haar is niet zo heel lang dus ik denk dat het met de pearl wand helaas iets te stijf gekruld zal worden^^’

Dankjewel voor je reactie! ♥

