Trend Alert: Checked!

Hi’ guys!

Nu het hier bij ons wat kouder en vooral ook natter weer is, begin ik al wat uit te kijken naar de herfst. Ik ben ook begonnen met naar leuke spulletjes te zoeken voor het volgende seizoen en heb ook al ‘onderzoek’ gedaan naar Fall trends! Jullie zagen al enkele trends in de sneak peek, en vandaag zal ik het hebben over een andere herfsttrend: ruitjes!

Foto via Tumblr

Ja, je hebt het goed gelezen, deze herfst/winter zullen de ruitjes het weer goed doen. Checked shirts zijn al lang gekend in fashionworld en zullen dit jaar ook weer van de partij zijn. Hoera, want ik ben een grote fan! Hier zijn enkele van mijn favo checked items!


Pull&Bear-€29,99

Deze foullard van P&B vind ik ook erg leuk.

Pull&Bear- €19,99

Hij is heel groot, en je maakt er dus meteen ook een statement mee, love!

Pull&Bear- €39,99

Voor geruite broeken ben ik niet zo te vinden, maar zoals het model hem draagt met de groene trui en de schoenen ziet het er wel leuk uit.

Image 4 of ASOS Checked Coatigan

ASOS– €58,56

Dit vind ik een erg leuk vest! Redelijk subtiel maar toch dat tikkeltje anders.

Overall vind ik de Check-trend super! Is het iets voor jullie?

Love

-Jill

12 gedachtes over “Trend Alert: Checked!

Dankjewel voor je reactie! ♥

