Inspirational : fall outfits ’13!

Naar gewoonte laten wij jullie bij ieder begin van het nieuw seizoen outfit-inspiratiefoto’s zien, dus bij deze, hier zijn we weer voor de herfst van 2013 !

Axelle :

De eerste outfit is al meteen eentje van het type ‘never-out-of-style’, met andere woorden, met een mooie skinny en een degelijke trenchcoat kan je nooit iets mis doen! Leuk ruiten hemdje ook🙂

Wederom een simpele outfit, maar wel een erg leuke! Ik heb zelf ook een wit-zwart gestreepte broek en ik vind hem echt superleuk! Beetje saai op het eerste zicht, maar toch leuk door de pop of color!

Verschillende stoffen en texturen combineren is echt een must, hier heel leuk met het denim rokje en een leren biker jasje, voor een stoer en edgy effect🙂 Flaphoeden vind ik trouwens ook erg leuk, maar weet nog niet zeker of ik me er ook aan ga wagen.

Nog een must deze herfst is een item met glitter! Je kan het zo subtiel of zo opvallend houden als je zelf wil, it’s all up to you! Dit jasje vind ik echt heel erg leuk!

En daar is de flaphoed weer, deze keer in bordeaux, wat ik overigens éen van de mooiste kleuren voor de herfst vind🙂

Sporty with a twist, love!

Leuke gebreide truien, nog zo’n persoonlijke favoriet! Ben ook erg fan van de schoenen.

Streepjes, overknees, camo én een beanie , how good can a beautiful outfit be ? No need to say more …🙂

Quilted, nog zoiets wat ik echt heel erg leuk vind!

Bijbehorende trend alerts : ruitjes / streepjes / skaterskirts / quilted

Jill:

3286758_hujdhshg

Geruite hemdjes, love it! Op zich een hele simpele outfit maar met de juiste accessoires en puntschoenen ziet het er erg leuk uit!

3286995_page3

Het vest vind ik echt geweldig, de lederen mouwen zijn echt gaaf!

De volgende 2 outfits zijn van hetzelfde meisje. Ik vind haar stijl echt super!

3267312_pams

Love,love,love deze outfit! Een stoer bikerjasje en coole booties!

3279659_page

Een echte musthave voor de herfst: een gebreide trui! De tas vind ik ook super mooi!

3288076_lookbooknu

Een trui met een skaterskirt, super combinatie!

3288156_lb

Ik ben helemaal weg van de tas, got to have it! Een lang gebreid vest vind ik ook altijd erg leuk!

3283900_lkjlj

Side stripe pants én een boyfriend jacket, Love!

xoxo

Jill&Axelle

5 gedachtes over “Inspirational : fall outfits ’13!

Dankjewel voor je reactie! ♥

