Shoplog video : Lille !

Ik kondigde hem vorige week al aan, en hier is hij dan, mijn tweede video ! Zoals ik al vertelde ben ik eind augustus twee daagjes in Lille gaan shoppen, en vandaag laat ik jullie mijn aankoopjes zien!

Ik ben nog niet 100% tevreden over mijn filmpjes-skills, maar in vergelijking met mijn eerste video  is dit toch al wel een hele vooruitgang! Ook gebruikte ik niet zoals vorige keer de webcam, maar wel mijn Canon camera, dus ben echt wel blij met de kwaliteit!

Zo, wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes? & zijn jullie ooit in Rijsel geweest ? 

xoxo Axelle

4 gedachtes over “Shoplog video : Lille !

Dankjewel voor je reactie! ♥

