Review : budget mascaras !

 Ik ben altijd op zoek naar goede, en liefst niet al te dure mascara’s. Vandaag review ik er 2 voor jullie, eentje van Catrice en eentje van Essence. Budget? Check! Goed ? Dat zal ik jullie zo vertellen !SAM_8973

Laten we beginnen met die van Catrice, de better than false lashes mascara in de kleur extra black.

SAM_8974

SAM_8977

Wat me als eerste opviel aan de mascara was de borstel, wat is hij groot! Even ter vergelijking, hieronder zie je de Rimmel Scandaleyes, ongeveer even groot!

SAM_8988

Voor de rest prima verpakking trouwens, ziet er erg luxueus uit!

En, doet hij ook z’n werk ? Dat gaan we nu zien!

Mijn oog zonder mascara :

SAM_8966xxx

SAM_8971

Na 1 laagje :

SAM_8979xoxox

Na meerdere laagjes :

SAM_8983lalalaSAM_8987

Jezus, wat een knoeiboel! Het is erg lastig om de mascara aan te brengen door de grote borstel, maar dat is misschien een kwestie van oefening? Voor de rest moet je echt wel veel laagjes aanbrengen om het gewenste effect te bereiken, helaas gaan je wimpers dan wel aan elkaar plakken, maar ook hier is het misschien een kwestie van oefenen!

Prijs : €4,59

Op naar Essence, met de Lash mania reloaded false lash mascara.

SAM_8975

Prima verpakking, misschien iets minder dan die van Catrice, maar je betaalt er ook minder voor.

SAM_8976

Het borsteltje, geen ‘echte’ haartjes hier, maar wel siliconen haartjes, mijn favoriet! Ook staan er niet overal haartjes, maar zijn het precies vier kammetjes (in een kruisvorm🙂 ).

Zonder mascara :

SAM_9016xoxo

Na 1 laagje :

SAM_9022bla
geen mascara vanonder

Na meerdere laagjes :

SAM_9024cobraPrijs : €2,89

Conclusie : Ik ben over beide mascaras relatief tevreden. Met die van Catrice moet je weliswaar iets meer opletten dat je niet teveel knoeit en dat je wimpers niet gaan plakken, maar dit is zeker niet de slechtste mascara. Ook die van Essence vind ik zeer fijn in gebruik, alleen mis ik daar een beetje volume.

Dus tegenwoordig gebruik ik ze allebei over elkaar, en dat bevalt me prima! Het is niet helemaal wauw, maar kan er wel mee door🙂

SAM_9033nznan

Welke (budget)mascara is jouw favoriet? Let me know ! 

xoxo Axelle

7 gedachtes over “Review : budget mascaras !

Dankjewel voor je reactie! ♥

