Birthday Presents!

Hi’ guys!

Eerst en vooral een héél belangrijke mededeling: vandaag bestaat JustJaxelle precies 1 jaar! Happy B-Day to us! Het jaar is zo snel voorbij gegaan, het lijkt helemaal niet zo lang geleden dat Axelle en ik besloten een eigen blog te starten… En hier zijn we dan! Op naar de volgende! Als geschenk voor  onze verjaardag, zullen we ook nog een winactie doen! Verdere info zal nog volgen.(;

Een paar weken geleden was ik ook jarig! Ik kreeg super leuke cadeautjes, kijk maar mee!

DSC05906 DSC05917

Tijdens een shoppingtripje naar Antwerpen, kwamen we toevallig lang de MAC winkel. Mijn tante wist dat ik graag producten van MAC wilde hebben en voilà. We zijn naar binnen gegaan en ik mocht enkele dingen uitkiezen! Ik was heel erg zenuwachtig en wist niet waar te beginnen. Gelukkig bood een verkoper (hij was heel erg vriendelijk!) zijn hulp aan. En samen hebben we enkele productjes uitgekozen, speciaal afgestemd op mijn huid, oog- en haarkleur! LOVE!

Deze cremesheen lipstick (crosswire) mocht ik van mijn tante al meteen naar huis nemen! Het is een hele mooie, beetje peach-achtige kleur, ik ben er helemaal weg van!

Op de ander make-up moest ik natuurlijk wachten tot mijn verjaardag, maar eindelijk heb ik hem!

DSC05987

Een leuke mineraalpoeder!

DSC05989

Ik mocht ook oogschaduw uitkiezen, en ik ben voor redelijk naturelle kleurtjes gegaan. Perfect om een mooie smokey eye te maken!

DSC05991

En tenslotte nog een eyeliner. Dit is de kleur Black Swan, een mooie zwarte kleur met glittertjes in ik was er meteen wild van.

(Van de make-up komt misschien ook nog een review!)

Ook kreeg ik EIN-DE-LIJK mijn langverwacht schoenen!

Bordeaux converse sneakers die ook al op mijn wishlist stonden! Ze waren moeilijker te vinden dan ik dacht!

DSC05986Je ziet ze zijn al een beetje vuil, ik heb ze dan ook al regelmatig gedragen!

Ook van mijn zus kreeg ik 2 cadeautjes, super lief!

DSC05996 DSC05997

Dit korte kettinkje met een kruisje aan, love! Je ziet het niet goed op de foto’s maar het heeft ook een beetje een gouden schijn, een heel leuk detail.

Ook kreeg ik van haar ‘The Heist’ van Macklemore en Ryan Lewis!

DSC05998

Ik ben een super grote fan en was er dan ook fantastisch blij mee. Ik baal er echt van dat ik niet naar hun concert ben gegaan, maar volgende keer zal ik zeker van de partij zijn!

Ook van Axelle kreeg ik een heel erg leuk cadeautje! Ze gaf me dit armbandje.

DSC05994

Ik vind het echt super mooi, ook echt mijn kleuren, zwart en wit!

Als een slechte vriendin, heb ik nog ALTIJD geen cadeautje aan haar gegeven –‘ Het wordt echt eens tijd dat ik er werk van maak, heeft er iemand misschien een origineel of leuk idee, want ik ben momenteel nog steeds inspiratieloos? Axelle, hang in there, ik zal wel iets vinden! Beter laat dan nooit! (;

xoxo

Jill

10 gedachtes over “Birthday Presents!

Dankjewel voor je reactie! ♥

