Favorite webshops !

Hey, shoppen jullie wel eens online? Wij wel! En vandaag delen we een kort lijstje met jullie met een paar van onze favoriete shops, kijk maar mee!

Skönhetstips!

Oohlala is ook een heel leuke webshop ! Ze verkopen er sieraden, tassen, riemen, en nog allerlei accessoires ! Ze hebben er een heel groot aanbod aan infinity-items, maar ze hebben natuurlijk ook veel anders leuks!

Petit midi / knuckle ringen goudkleurig R0162 (setje of los)

Deze knuckle rings zijn een persoonlijke favoriet!

Voor kleding en accessoires (en zoveel meer!) zit je bij Etsy ook altijd goed! Het is niet echt 1 webshop, maar eerder een community! Hieronder een paar van mijn favorieten :

Tiny Tangerines 

Kelly-Anne haakt en breidt de mooiste en schattigste hoofddeksels! Ook maakt ze superleuke accessoires!

Deegamzach

Celine Paris T Shirt Top Celebrity White Loose Tee Shirt

In deze shop vind je vooral ‘namaak’ t-shirts met logo’s, zoals het céline paris t-shirt hierboven🙂

Dit waren slechts 2 webshops, maar op Etsy bieden ze echt vanalles aan! Ook als je op zoek bent naar bijvoorbeeld studs of bloemetjes of rhinestones of whatever, they’ve got it all!

En natuurlijk mogen we Asos ook niet vergeten! Tja, voor als er mensen zijn die deze webshop nog niet kenden, bij deze! Hier vind je werkelijk alles! Van kleedjes van Monki tot Barry M nagellak, enzovoort🙂

:

Dit kleedje vind ik echt heel leuk! Het is dé kleur voor dit najaar (smaragdgroen), en er zit een leuk printje in, top!

Natuurlijk zijn er ook winkelketens met leuke online shops. Hier enkele van mijn favorieten!

Bij River Island verkopen ze altijd gave dingen. Persoonlijk vind ik de accessoires (zoals beanies met studs) altijd het leukst. Alles wat je in de winkel vindt kan je er gemakkelijk bestellen en je vindt er ook online exclusives!

Deze sjaal vind ik echt supervet, hij heeft een leuke print en is toch makkelijk te combineren!

Op de site van Pull&Bear neem ik ook af en toe eens een kijkje. Omdat je niet alles in de winkel kan vinden, is online bestellen super handig!

DIt vestje vind ik echt té gaaf! Een bomberjacket met net dat speciale kantje, Love! Ik heb zin om het te bestellen!

Ebay is een superhandig middel om tweedehands te kopen. Ik zie er regelmatig leuke spulletjes. Het is ook ideaal om je eigen spulletjes een tweede leven te gunnen, en een centje bij te verdienen…

Om dan weer online te kunnen shoppen!

Maar natuurlijk kan je er ook nieuwe dingen shoppen, bijvoorbeeld telefoonhoesjes, accessoires, kleding, alles eigenlijk!

Zo, dit was ons lijstje met leuke shops! Waar shoppen jullie wel eens online? Let us know!

xoxo Jill & Axelle

10 gedachtes over “Favorite webshops !

  1. Ik ben echt fan van River Island, alleen is het jammer dat er geen winkel van in de buurt is. Binnenkort ga ik bij een vriendin in Rotterdam slapen, dat wordt heel hard shoppuh!

  2. Ik hou vooral van eBay, alles is zo goedkoop! Ik koop er altijd alle accessoires voor mijn iPhone maar ook nagellak van bv OPI, het prijsverschil is enorm vergeleken met de winkel

  3. De meeste kende ik nog niet!
    Zelf koop ik meestal niets online, omdat ik dingen altijd graag zie in het echt voor ik ze koop.
    Al maak ik voor ebay wel een uitzondering ^^

    Liefs, Liese

Dankjewel voor je reactie! ♥

