Shopping : beanies !

Een van de leukste dingen aan de herfst ? Beanies! Ik vind ze echt superleuk om te dragen, het staat heel stoer, maar toch ook wel schattig. En tegelijkertijd superwarm , win-win dus!

∞ to infinity and beyond. | via Tumblr
foto via weheartit

Ik heb eens een zoektochtje gedaan, en de leukste exemplaren voor jullie uitgezocht! De eerste collage zijn wat donkerdere kleuren (zwart/groen/grijs) en de tweede collage overige kleuren🙂

black&grey beanies

Ik vind ze echt allemaal superleuk, maar die met ‘bonjour’ en ‘dope’ op zijn mijn persoonlijke favorieten🙂

colored beanies

En de wat fellere kleurtjes, ook altijd leuk! Bordeaux blijf ik trouwens ook echt een prachtige kleur vinden! Die rechtsboven met de studs is ook weer een persoonlijke favoriet, hoewel ik alle beanies uit deze twee collages echt super vind!

Zelfde principe als altijd, klik op de collages & je vindt de winkels+prijzen🙂

Draag jij wel eens beanies? & welke zijn jouw persoonlijkefavorieten ? Ben erg benieuwd, dus vertel het me in de comments!

xoxo Axelle

10 gedachtes over “Shopping : beanies !

  1. Ik ben gek op beanies! Ik heb vorig jaar eindelijk de perfect afzakbeanie gevonden bij Asos. Ik draag ‘m toevallig in m’n outfit post van vandaag!

    Love,

    Rowan

Dankjewel voor je reactie! ♥

