Herfst tag !

Vandaag nog eens een tag, namelijk de herfst tag!🙂

A. | via Tumblr

Wat vind je het leukste aan de herfst? 

Gezelligheid in huis, overal kaarsjes, leuk! & ik vind de bladeren aan de bomen ook altijd heel erg mooi, zo’n mooie kleuren!

Favoriete drinken in de herfst?

Thee! Gewoon groene thee drink ik best vaak, maar tijdens de herfst en winter drink ik vaak vanilla chai thee, erg lekker! & als ik eens bij Starbucks kom (maandag, yay !) neem ik altijd Chai tea soy latte, echt super!🙂

nightmare

Favoriete geurkaars?

Hmm, iets met vanille of kaneel! Deze twee geuren doen me automatisch erg aan herfst denken.

Favoriete lipstick in de herfst?

Een nude kleurtje doet het naar mijn mening altijd goed, maar echt iets wat je ‘alleen nu’ kan dragen zijn berry lips, L O V E !

Untitled | via Tumblr

Favoriete dagcrème in de herfst?

Ik draag gewoon BB cream, dus ik gebruik er geen dagcrème onder🙂

Favoriete kleuren voor op je ogen?

Ik draag niet zo vaak oogschaduw, maar als ik moet kiezen dan beige/goud/nude/zilver🙂

Favoriete muziek in de herfst?

Ik luister naar verschillende liedjes graag, maar dit zijn een paar favorieten :

Favoriete outfit om te dragen?

Jegging met een lekker warme, dikke trui!🙂 & ik ben er zeker van dat ik mijn parka’achtige jas (hier te zien) ook erg veel en graag ga dragen!

Fall outfits on Wanelo

Wat wil je sowieso kopen?

KNUCKLE RINGS!! Maandag ga ik trouwens naar Antwerpen, dus ik hoop dat ik dit, en nog wat andere dingen (zoals beanies, of dingen van m’n wishlist) ga vinden🙂

nails | via Tumblr

Favoriete plaats om te zijn?

Thuis! Lekker warm en gezellig in de zetel! Alhoewel ik het bos ook echt prachtig vind in de herfst🙂

-

Zo, dit was de tag alweer! Als jullie hem leuk vinden mogen jullie hem altijd overnemen🙂 wat is jouw favoriete seizoen ? Let me know!

xoxo Axelle

afbeeldingen via weheartit

6 gedachtes over “Herfst tag !

Dankjewel voor je reactie! ♥

