Shoplog Hasselt!

Hi’ guys!

Nieuw seizoen, nieuwe trends! Dus heb ik vorige week een shoppingtripje naar Hasselt gedaan! Benieuwd naar mijn aankoopjes?

DSC06019

Deze trui vond ik bij H&M. Hij heeft een cable-knit patroon op de voorkant en ook op de zijkanten van de mouwen. Hij is oversized en supercomfy. LOVE! (H&M-€19,99)

DSC06020

Ik zag deze jegging liggen bij Bershka en vond hem meteen supergaaf. Hij ziet er een beetje acid-washed uit en dat vond ik echt leuk. Hij zit ook heel erg lekker en voelt heel zacht aan. (Bershka- ongeveer €20?)

DSC06021

Bij New Look vond ik deze skinny. Je ziet het niet goed op de foto maar hij heeft een bosgroen kleurtje, super leuk voor in de herfst! (New Look- ongeveer €25)

DSC06026

Bij six vond ik deze oorringen. Ik had een blauw paar maar die waren stuk, de gouden en de roze versie vond ik wel leuke plaatsvervangers.

DSC06029

Ten slotte vond ik deze ringen nog bij New Look. Het was zo’n Limited Edition-pakket en ik vond ze meteen leuk!

xoxo

Jill

7 gedachtes over “Shoplog Hasselt!

Dankjewel voor je reactie! ♥

