Webshop we love : Webstash.nl !

Een tijdje geleden lieten we jullie al kennismaken met enkele van ons favoriete webshops, en vandaag delen we er weer eentje met jullie, namelijk Webstash !

Reality is a prison ∞ | via Tumblr
Sounds familiar, doesn’t it ?
via weheartit

Op Webstash vind je niet alleen sieraden, ze hebben ook een uitgebreid gamma aan kleding, tassen en andere accessoires !

Axelle :

Hét Céline Paris t-shirt is ondertussen wel erg bekend , maar toch zie je het bijna nooit hangen in gewone winkels. Ik was dan ook heel erg enthousiast toen ik het hier tegenkwam, erg leuk!🙂 Zelf heb ik een witte versie (DIY), maar de zwarte vind ik ook heel mooi!

Céline shirt – €17,95

Ik ben niet alleen fan van de céline shirts, ook de (boston) tassen vind ik super! Zo eentje staat al heel erg lang op m’n wishlist, en ook deze kwam ik in de webshop tegen!

Boston bag – €35,95

Natuurlijk mogen sieraden ook niet ontbreken, en ook al gaat de infinity trend al lang mee, ik vind hem nogsteeds super! Ook hier weer vind je een uitgebreid gamma aan infinity items, maar dit armbandje is mn favoriet!

Infinity armbandje – €4,95

Jill:

Jassen met een leatherlook mouwen vind ik echt super gaaf! Toen ik deze jas zag was ik er meteen weg van!

Winterjas-€49,95

Oké, ik weet het, de zomer is voorbij. Toch vind ik deze zonnebril echt gaaf. Ik ben al een tijdje op zoek naar een zonnebril met spiegelglazen en deze is perfect! Je kan toch ook een zonnebril dragen in de herfst?

Zonnebril-€10,95

Deze armband vind ik super leuk! Hij is gevlochten en daarom lekker dik en opvallend, Love!

Armband-€8,95

xoxo

Axelle&Jill

5 gedachtes over “Webshop we love : Webstash.nl !

Dankjewel voor je reactie! ♥

