NOTD : plaid scarf !

Alweer een tijdje geleden, maar hier is weer eens een notd! Ik zag deze leuke sjaal van zara, en vond het printje supertof!

nagelssssplaid 

Dit is de sjaal waarop ik me inspireerde🙂

zarasjaal

Eerst deed ik met mijn rechterhand mijn linkerhand, maar achteraf gezien vind ik mijn linkse had beter gelukt. Dus vandaag voor de verandering eens twee handen!

SAM_9108 SAM_9106

Dit is dus de hand waar ik wat enthousiaster over ben haha, iets minder ruitjes, en wat rustiger😉

SAM_9109 SAM_9112

Gebruikte lakjes :

Witte + zwarte striper van Claire’s

Donkergroen : Essie Stylenomics

Rood : Rimmel 030 Dancin’ queen

Geel : Manhattan 303

Beige : OPI Skulls & Glossbones

Hopelijk vonden jullie het leuk! & hebben jullie toevallig nog suggesties voor nailarts, let me know!

Ohja, de reden waarom er al even geen notd meer was, de vorige was een beetje mislukt haha🙂 maar wel hier te zien!

xoxo Axelle

 

 

8 gedachtes over “NOTD : plaid scarf !

Dankjewel voor je reactie! ♥

