Shoplog Antwerp 141013

Vorige week maandag had ik een dagje vrij van school, en dat betekent 1 ding, namelijk shoppen! Het was alweer een tijdje geleden, dus besloot ik met een vriendin naar Antwerpen te gaan! Kijk mee voor mijn geshopte spulletjes!

antw shoppen

De foto hierboven is de ‘buit’, wel niet alleen van mij haha! Laten we beginnen!

Als ik aan Antwerpen denk, denk ik automatisch aan Forever 21, en daar begon onze shoppingtocht ook (na een bezoekje aan Starbucks natuurlijk😉 )

Ik kocht er deze leuke discopants, voor maar €19,75! Hij zit echt heel fijn en is lekker stretchy, love it!

SAM_9155

Ook spotte ik een soort turban, maar dan met een strikje. Op het middelste deel zitten pareltjes, heel schattig!

SAM_9128

SAM_9127

€6,90

En natuurlijk kan een onesie ook niet ontbreken! Ik wou er erg graag een met panterprint, en dat is gelukt! Jammer dat er geen oortjes aan de kap zitten, maar dat ie zo zacht is maakt dat wel goed🙂 !

SAM_9134

Onesie – €23,90

Als laatste bij F21 kocht ik ook nog een setje van 6 paar oorbellen.

SAM_9083

€4,90

Ik zal even verdergaan met accessoires! Op mijn wishlist stonden knuckle rings, en die heb ik dan ook gevonden! ( 2 paar zelfs!)

Als eerste die wat ook op m’n wishlist stonden, ‘gewone’ knuckle rings, maar dan met een soort V in het midden.

SAM_9086

Ook kwam ik er nog tegen die me een beetje aan planeten deden denken haha, erg leuk allebei!

SAM_9088

Als ik ze aan heb zien ze er dan zo uit🙂

SAM_9097

River Island – €2 – €4

Eenmaal bij de kassa spotte ik ook Barrry M nagellakjes! Ik wist helemaal niet dat ze die (beperkt aantal, dat wel) ook in België verkochten! Ik nam een confetti nagellakje mee in de kleur Sour Apple.

SAM_9090 SAM_9092

River Island – €5

Ik was al langer fan van berry lips, en ik wou nu ook erg graag zo’n lipstick hebben! Ik kocht een mooi exemplaar van Rimmel bij Kruidvat, voor €8,90.

SAM_9149

SAM_9046 SAM_9047

De kleur is een beetje moeilijk weer te geven, maar hier komt nog een review over!

Nog meer accessoires, namelijk mutsen! Ik ben nogsteeds erg blij met mijn beanie van Londen, maar wou er graag meer! Mission accomplished, ik kocht er 2!

Als eerste een zwarte met ‘trouble’ erop, een beetje geïnspireerd op de beanies uit dit artikel. Deze kostte €8,99SAM_9140

Ook kocht ik nog een bordeaux exemplaar, inclusief pompon ! Deze kostte €7,99

SAM_9129

Beide beanies komen van New Look, en ik ben met allebei echt heel blij!

Verder stond er op mijn wishlist ook nog een kleedje van Pull & Bear, en ook dat kocht ik!

SAM_9131

Het is een lichtblauwe skaterskirt met een mooie print, love it! Dit kleedje kostte €29,99.

Ook waren er nog een paar extra dingen die ik kocht (in Maastricht) + nog een bestelling van Zalando!

In Maastricht leerde ik onlangs een nieuwe (voor mij toch) winkel kennen, en ze verkopen er echt superleuke kleren! Ik kocht er deze superleuke homies trui!

SAM_9136 SAM_9137

Van het merk Jubylle – €34,95 – Femme Maastricht

Ook kocht ik een paar quilted (still love that!) winterlaarzen bij Sacha! Ik vind ze echt super, en ik weet zeker dat ik er veel plezier aan ga hebben!

SAM_9144 SAM_9147

Vanonder zijn de laarzen afgewerkt met een rosé gouden riempje, love it!

Sacha – €159,99

Als jullie dit lezen zit ik leuk in Italië met school, en voor die gelegenheid heb ik (eindelijk!) New Balance schoenen besteld!

Ik koos deze, en bestelde ze op Zalando!

In real life zijn ze wel een heel stuk minder bordeaux, maar ik vind ze wel leuk!

€89,99 via Zalando.be

Zo, dit was alles wat ik de laatste tijd geshopt heb, nu is het weer gedaan voor een tijdje! Wat vinden jullie van mijn aankopen, en heb jij de laatste tijd nog iets geshopt?

xoxo Axelle

8 gedachtes over “Shoplog Antwerp 141013

  1. Ik wou die ringen van River island ook maar er hing alleen nog een gigantische hoeveelheid ‘S’jes’ en die vielen enorm klein! Ik heb best smalle vingers dus vraag me af voor wie die S’jes bedoeld zijn :p haha

Dankjewel voor je reactie! ♥

