ABC tag !

Een tag die al lang op blogs circuleert, de ABC tag. Vandaag vullen ook wij hem voor jullie in! Veel leesplezier😉

Facebook

Age: 

A : 17!

J: Eindelijk 17!

Best friend:

A: hmm ik heb niet echt 1 beste vriendin, maar meerdere vriendinnen die allemaal heel leuk&lief zijn!

J: Ook ik heb niet echt een beste vriendin. Wel een paar goede close vriendinnen.

Chore you hate: 

A: kamer opruimen…

J: De tafel afruimen en ’s avonds laat nog afwassen –‘

Facebook

Dreamhouse:

A: een groot huis met een dakterras, ofja eigenlijk liever een inloopkast haha. Maar allebei mag ook!

J: Een gezellig huis mét muziekkamer en of course ook een grote kast!

Essential start of your day:

A: lekker lang uitslapen haha!

J: Rustig wakker worden met een leuk muziekje.

Favorite color:

A: Roze ftw, op dat gebied ben ik echt heel girly!

J: hmm, ik ben daarentegen helemaal niet girly, zwart!

Gold or silver: 

A: Ik vind het allebei wel leuk. Vroeger zou ik resoluut voor zilver gekozen hebben, maar de laatste tijd ben ik weer helemaal into goud.

J: hmm, ik draag het meeste zilver, maar goud vind ik ook helemaal geweldig.

Height:

A: 1,71 m , eigenlijk zou ik graag nog wat groeien!

J: hmm, ik gok op 1,75 m? Ik zou het eigenlijk niet weten.

Instruments I play:

A: Geen! Ofja blokfluit haha, ooit eens geleerd op het 1ste middelbaar😉

J: Ik speel al piano van men negende en over het laatst ben ik begonnen met gitaar.

Job Title (most recent):

A: verkoopsmeisje in de bakkerij!

J: logistiek medewerker (klinkt chique ^^) in het bejaardentehuis!

Kids: 

A: haha nee hoor, net iets te jong! Later misschien wel, geen idee…

J: nog liever even niet! Later absoluut, zelf en misschien geadopteerd!

you are perfect to me

Life is incomplete without:

A: Muziek, internet, food & friends haha! (en feestjes natuurlijk niet de vergeten!)

J: Muziek!

Music that you always listen to:

A: One republic!

J: hmm, hangt van mijn stemming af. Greenday, Arctic Monkeys, One Republic, Foo Fighters,.. Redelijk gevarieerd.(:

Nickname:

A: ik kan niet echt iets bedenken😉

J: Geen zover ik weet!(:

Overnight hospital stays: 

A: nog geen, en laten we dat zo houden!

J: Eentje, na de operatie aan mijn knie.

Phobias or fears: 

A: spinnen!

J: Ik kan zo meteen geen echte angst bedenken. Misschien een beetje hoogtevrees?

Quote from a movie:

A: ‘You know that feeling when you see someone cute and he smiles and your heart kind of goes like warm butter sliding down hot toast? Well that’s what it’s like when I see a store. Only it’s better.’ Rebekah Bloomwood – Confessions of a shopaholic

got to love her haha!

J: ‘Why are you trying so hard to fit in when you were born to stand out?’- What a girl wants

Reason to smile:

A: wanneer de lucht ’s morgens heel mooi roze en paars kleurt, erg leuk als ik op de bus sta te wachten!

J: Inside-jokes met je vrienden. (en het zijn er veel!(; )

Siblings:

A: broer van 15!

J: my sis! Ze is 18 (;

Time you wake up: 

A: 10 voor 7, way too early als je het mij vraagt!

J: helaas maar waar, 15 voor 7.

Underwear:

A: hipsters, liefst van pieces😉

J: Doe ik niet moeilijk over (;

Very important date this year:

A: Ik heb al veel leuke dingen gedaan dit jaar, en hoop dat ik er nog veel mag doen, dus ik kan zo meteen niets bedenken😉

J: hmm, ik hou van fuiven en shoppen. Als dat op het programma staat ben ik altijd blij!

Worst habit: 

A: diëten en dan toch weer stiekem snoepen..

J: Alles té rommelig laten worden…

X-ray’s you’ve had done: 

A: hmm heb een keer m’n pols gebroken, voor de rest herinner ik me niets speciaals.

J: Van mijn knieën en bij de tandarts .

Yummy food you make:

A: cupcakes!

J: ik kook niet echt vaak maar mijn tomatensaus en pizza’s zijn delicious!

girlythings

Zoo animal:

A: Ik vind alle diertjes in de dierentuin heel leuk🙂

J: goh, een tijger of een panter ^^

xoxo

Axelle&Jill

foto’s via weheartit

Dankjewel voor je reactie! ♥

