Swatches berry lips + confetti nails!

Zoals ik in de shoplog van Antwerpen al vertelde, ga ik vandaag de berry lipstick van Rimmel en de confetti nails van Barry M swatchen. Benieuwd geworden, kijk maar mee!

PicMonkey Collage123

Als eerste zal ik beginnen met de nagellak. Deze kocht ik voor 5 euro bij River Island. Het is een confetti nails lakje in de kleur Sour Apple.

Omdat ik verwachtte dat dit een sheer lakje zou zijn, heb ik op 3 nagels een basiskleur aangebracht, en op m’n duim en pink alleen de confetti nails.

SAM_9159xoxoox
excuseer voor het geknoei !

Hier nog even mijn duim, met alleen de confetti nails. Links na 1 laagje, rechts na 2 laagjes.

PicMonkey Collageduimeeuh

Na 2 laagjes dekt de nagellak relatief goed, maar ik denk dat ik het het leukste vind met een witte basislaag eronder, wat denken jullie?

Ook kocht ik een Rimmel lipstick in de kleur 120 Cutting Edge. (€8,90)

Links mijn lippen zonder iets, rechts met de Rimmel lipstick :

PicMonkey Collagelips

PicMonkey Collagexoxoxoxox

Ik vind het effect echt heel erg mooi! Wel kan de lipstick een beetje droog aanvoelen, dus misschien vantevoren even een dun laagje lipbalsem aanbrengen.

Qua houdbaarheid valt hij goed mee, hij blijft zo’n 4 uur goed zitten, maar dan, of zeker na een maaltijd moet hij toch wel echt bijgewerkt worden!

Kortom, ik ben erg blij met deze twee producten! Wat vinden jullie ervan? 

xoxo Axelle

6 gedachtes over “Swatches berry lips + confetti nails!

Dankjewel voor je reactie! ♥

