Shoplog Genk!

Hi’ guys!

We zijn net terug van ons schoolreisje naar Italië! Het was heel erg leuk en het was mooi weer. We hadden erg weinig vrije tijd om te shoppen maar ik heb toch nog deze twee Hard Rock T-shirts kunnen bemachtigen! Jeuj! Ik vond het een leuk souveniertje voor mijn zus. De zwarte is van Ferenze en de traditionele witte is van Venetië. Zo zijn ze toch niet helemaal hetzelfde (;

DSC06105

Gisteren heb ik een tripje naar Genk gemaakt en ik heb een paar spulletjes gevonden. Kijk maar mee…

Helaas is er geen Six in Genk maar gelukkig verkopen ze in bij C&A wel hun juweeltjes!

Daar vond ik dan ook deze twee paar oorbellen.

DSC06083

Het eerste paar is erg simpel en daarom heel leuk om alledaags te dragen.

DSC06087

Deze vond ik ook erg leuk. Ze hebben een aparte vorm (het midden doet me een beetje denken aan een beer?) en daarom vond ik ze ook net zo gaaf!

Ook kocht ik nog deze sjaal met panterprint!

DSC06101

Ik was al lang op zoek naar een leuk item met zo’n printje en eindelijk heb ik iets gevonden. Ik vond hem meteen leuk en heb hem dus ook meegenomen!(:

Ik heb weer eens niet kunnen weerstaan aan de verleiding… de Lipstick mania zet zich voort. Deze keer kocht ik de Apocalips van Rimmel in de kleur Apocaliptic.

DSC06058

Het is een erg poppy en opvallend kleurtje, niet echt voor alledaags gebruik maar heel erg leuk op feestjes. Ik had hem al eerder zien liggen en gisteren ben ik dus bezweken. Gelukkig was hij in de aanbieding: 2 Rimmelproducten voor €13. Niet slecht toch? Mijn zus nam een mascara en toen zag ik mijn kans! (;

xoxo

Jill

6 gedachtes over “Shoplog Genk!

Dankjewel voor je reactie! ♥

