Trend Alert: Eyes!

Hi’ guys!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een Trend Alert heb gedaan dus het is hoog tijd! Met vandaag: Eye Print!

Ogen zijn hothothot je komt ze dan ook veel tegen op kledij maar ook in de vorm van juweeltjes. Kijk maar mee…

Kenzo Eye Sweater

Bij Kenzo zijn ze alvast fan! Ze hebben zelfs een hele collectie gewijd aan de Eye-trend! Hier zijn enkele van hun items!

Van shirts en broeken…

Kenzo Shirt-€245

Tot caps

Kenzo Cap- €40

Je kan zo subtiel of opvallend zijn als je zelf wil.

MPF Ringenset- €169,40

Ook MPF doet mee aan de trend. Deze ringenset (ring+midi-ring) heeft een beetje een egyptian-look wat ik een erg leuke variant vind.

Bij River Island verkopen ze deze cartoon versie.

River Island TankTop – €6,00

Zelf ben ik niet zo heel erg fan van de eye-trend maar deze spulletjes vind ik wél erg leuk!

WOK4SS830002BKM

Kenzo Sweater-€322

Love Kenzo truien! Graag wil ik zelf een Tiger Sweater maar deze vind ik ook erg gaaf!

Image 1 of Illustrated People Egyptian Eye Print Crop Top

Asos Crop Top-$21.36

Dit setje vind ik ook heel mooi!

Wat vinden jullie: Hot or Not? Ik ben benieuwd naar jullie mening!

xoxo

Jill

8 gedachtes over “Trend Alert: Eyes!

Dankjewel voor je reactie! ♥

