mini shoplog Italy !

Ongeveer 2 weken geleden, tijdens de herfstvakantie, zijn wij met school naar Italië geweest. We kregen er niet al te veel vrij, maar in de vrije tijd die we hadden heb ik een paar spulletjes geshopt, die wil ik jullie graag laten zien!

observando
foto via weheartit

Laat ik maar meteen beginnen met mijn aankoop/aankopen waar ik het meest blij mee ben! Al maanden zit ik met de Céline Boston bag in mijn hoofd, alleen is hij véél te duur haha! In Maastricht verkopen ze hem voor €1845, just sayin’, dat moet beter kunnen! In Firenze zijn er ledermarktjes met handtassenkraampjes, en daar vond ik dé Céline lookalike! Voor mijzelf kocht ik de zwarte, en voor mijn mama bracht ik een taupekleurige mee (die ik ook mag lenen, btw😉 ).

SAM_9610 SAM_9614 SAM_9617

Zoals je ziet kan je met gespen de tas smaller maken, zo krijg je een rechthoekig exemplaar!

SAM_9620 SAM_9622

De zwarte tas kostte 30 euro, de taupekleurige 65. Maar dan nu de vraag, is het écht leer ? Wel geen idee eigenlijk, de taupekleurige sowieso, maar de zwarte is een twijfelgeval, maar ik ben er in ieder geval erg blij mee! Ze verkochten trouwens nog veel meer andere mooie handtassen daar, zeker een aanraden als je eens in Firenze bent!

Ook kocht ik in Firenze nog een mooie sjaal met aztec print, maar deze is gewoon van de h&m🙂 €14,95

SAM_9625

In een of ander ‘onbekend’ (althans, voor mij) makeupwinkeltje spotte ik mooie lipbalmsticks! Ik kocht een nude-paars achtig kleurtje!

SAM_9577 SAM_9578 SAM_9579De winkel heette Wjcon, en ze verkochten er echt allemaal mooie makeupproducten die echt niet duur waren! De exacte prijs van deze lipstick ben ik vergeten, maar het was zo rond de 6 euro.

Hier nog even mijn lippen met links niets erop, en rechts de lipstick. Hij houdt trouwens echt super!

PicMonkey Collage

In Rome op een kunstmarktje verkocht iemand name bracelets! Omdat de naam ‘Axelle’ nooit ergens beschikbaar in is vond ik het erg leuk en besloot ik een armbandje te laten maken🙂 8 euro

SAM_9618

Terug hier in België aangekomen heb ik ook nog 2 kleine dingetjes gekocht, namelijk deze oorbellen bij parfumerie Di – €5

SAM_9603

En wat lakjes van Essence voor ‘gel’nagels! Mijn mama en ik hebben al een gellak set van Orly, maar ik wou die van Essence graag ook een keertje proberen, omdat deze met gewone nagellak werkt, en die van Orly enkel met gellak. Hier komt volgende week een update over in een NOTD🙂

Zijn jullie al eens gaan shoppen in Italië, of wat vinden jullie eigenlijk de leukste shopstad ? Let me know, ik ben erg benieuwd! 

xoxo Axelle

7 gedachtes over “mini shoplog Italy !

  1. Ik vind Firenze echt fantastisch. Ik heb er ook al een aantal handtassen gekocht (echt leder) en de kwaliteit is echt super, nu een paar jaar later, gebruik ik ze nog steeds met veel plezier.

Dankjewel voor je reactie! ♥

