Who wore it better?#3

Hi’guys!

Deze celebs werden met hetzelfde item gespot.

Maar… who wore it better?

foto via Justjared.com

Kirsten Dunst vs. Rosie Huntington-Whiteley

Rosie wint overduidelijk! Ze ziet er veel eleganter uit dan Kirsten!

Kim Kardashian; Jennifer Hudson
foto via usmagazine.com

Kim Kardashian vs. Jennifer Hudson

Ik ga voor de versie van Jennifer Hudson. Ik vind haar schoenen er leuker onder en ze ziet er gewoon ook beter uit in dit kleedje.

Stacy Keibler & Ashley Tisdale: Who Wore It Better?

Stacy Keibler vs. Ashley Tisdale

Dit vind ik echt een moeilijke! Het kleedje staat hun allebei even goed en hun haar is ook ongeveer hetzelfde. Toch kies ik voor Ashleys look, just because I love the heels!

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening, so leave a comment!

xoxo

Jill

2 gedachtes over “Who wore it better?#3

  1. Ik heb jullie genomineerd voor de Liebster Award !! Ik zou het erg leuk vinden als jullie de vragenlijst zouden willen delen op jullie blog, maar het is natuurlijk niet verplicht. Als je op de volgende link klikt, dan kom je naar het artikel op mijn Blog !! Liefs Maaike xx

Dankjewel voor je reactie! ♥

