Inspirational : winter outfits!

Naar goede gewoonte zijn we er weer met een portie inspiratie om de winter door te komen! Weet je niet zo goed wat aan te trekken? Kijk mee en misschien vind je wel iets!

Axelle :

Ik vind dit echt een heel leuke outfit! Heel casual, en stoer, maar als je er een superstrakke zwarte broek zou op aandoen wordt het geheel al een stuk verfijnder!

Ik heb een zwak voor tijgers, dat sowieso, maar deze trui vind ik echt prachtig! Ook leuk met een hemdje eronder😉

Faux fur, love it! Het geeft je meteen een glam-uitstraling, én het is ook nog eens lekker warm. Win win dus!

Een heel ander soort outfit, maar daarom niet minder leuk! Ik vind dit echt een prachtige outfit, ik hou sowieso van plissé rokjes, maar met een trui staat het nog eens superleuk en elegant!

En hup, terug naar de meer edgy stijlen! Hele simpele outfit eigenlijk, maar de fringe schoenen maken het geheel toch wat specialer!

En om af te sluiten weer eens faux fur, gewoon omdat ik het zo leuk vind! Ik vind de leggings/broek trouwens echt geweldig!

Jill :

3412573_DSC_0070

Vooral de trui vind ik echt heel leuk, love the print! Het tasje is ook super schattig!

3416032__MG_8859-collage2

Het bloesje is lief maar in combinatie met het rokje is de look toch nog een beetje stoer. Het vest vind ik ook helemaal geweldig!

3416106_10991533375_7c06848149_o

Deze look vind ik echt heel erg gaaf! De oversized coat en de beanie, de sneakprint schoenen,… Love!

3414815_open-uri20131121-28609-1419rev

Een boyfriend jeans met daaronder roze pumps! Ik ben er helemaal weg van!

3410555_PicMonkey_Collagel

Dit rokje vind ik echt mooi, ik vind de hele outfit gewoon gaaf! Het velours vestje is een leuke touch!

xoxo

Axelle&Jill

Bron : lookbook (via de foto’s kom je vanzelf op het juiste profiel terecht !)

9 gedachtes over “Inspirational : winter outfits!

Dankjewel voor je reactie! ♥

