Review: Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Hi’ guys!

Zoals jullie hier al konden zien, heb ik onlangs de Rimmel Apocalips Lip Lacquer gekocht!

Ik ben best wel enthousiast! Ben je benieuwd?

Lees dan zeker verder!

DSC06072

Ik kocht deze Rimmel Apocalips in de kleur Apocalyptic. Het is een heel opvallende kleur dus perfect op feestjes!

DSC06069

Hij komt met een leuk borsteltje wat ik ook altijd wel tof vind.

Ik breng hem liever wat subtieler aan dus ik gebruik er ook niet te veel van.

DSC06081

Over de kleur ben ik heel erg tevreden. De lip lacquer dekt goed en geeft een mooi resultaat.

Hij plakt gelukkig niet maar dat heb je dan ook meer met lipgloss.

Qua smaak en geur is hij ook goed wat ik erg belangrijk vind!

Een minpuntje is dat hij niet goed blijft zitten wanneer je bijvoorbeeld iets eet. Op de buitenranden van je lippen zit hij dan nog, maar het middenstuk is helemaal weggevaagd. Maar over het algemeen blijft hij wel een tijdje.

Ik ben zeer tevreden over deze Rimmel Apocalips en ik vind het kleurtje leuk om af en toe eens wat anders te hebben!(;

xoxo

Jill

10 gedachtes over “Review: Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Dankjewel voor je reactie! ♥

