Review : Revitalash wimperserum !

Mooie, lange wimpers, dat willen we allemaal wel denk ik! Overal wordt wel reclame gemaakt voor wimperverlengende serums, maar werkt het ook echt ? Vandaag test ik Revitalash voor jullie!

SAM_9712

Ongeveer 2 maanden geleden ben ik begonnen aan een proefverpakking van het Revitalash advanced serum (1ml), en vandaag laat ik mijn wimpers op dit moment aan jullie zien! Het product is nog niet op trouwens, dus het is erg zuinig in gebruik!

Eerst zal ik wat meer over het product vertellen.

Het is de bedoeling dat je het iedere avond, voor het slapengaan, aanbrengt op een gereinigd oog. Je brengt het gewoon aan op je ooglid, zoals een eyeliner.Het product is gewoon doorzichtig trouwens🙂

SAM_9714

Ingrediëntenlijst :

SAM_9707

Eerlijk toegegeven, hier weet ik bijster weinig over! Maar als ik het goed heb, zitten er toch een aantal plantenextracten in🙂

Op naar de foto’s!

Zo zagen mijn wimpers er uit voor ik het product begon te gebruiken.

SAM_8966xxx

SAM_9024cobra

En nu, 2 maanden later!

PicMonkey Collage

PicMonkey Collage2

SAM_9699

Ik ben echt super tevreden over dit product! Ik merk echt een heel groot verschil, m’n wimpers zijn echt stukken gegroeid! Het product kost misschien wel wat(€74,95 voor 2ml), maar ik vind dat het dat zeker waard is. Zowel omdat het je wimpers echt verlengt, maar ook omdat het product zo zuinig in gebruik is!

Ook fijn om te weten, als je dit product koopt gaat er een deel van naar onderzoek tegen borstkanker!

Voor meer informatie + verkooppunten kan je op de site van Revitalash kijken!

Zijn jullie ook zo geobsedeerd door jullie wimpers, en zo ja, gebruiken jullie wimpergroeiproducten ? Let me know !

xoxo Axelle

10 gedachtes over “Review : Revitalash wimperserum !

Dankjewel voor je reactie! ♥

