Holiday series : party dresses !

Net als vorig jaar doen we ook dit jaar weer Holiday series! Vandaag helpen we jullie bij het kiezen van dé perfecte party dress, kijk maar mee!

Perfect +o+
via weheartit

Black dresses :

black dresses

Dé little black dress, maar dan met een twist! Zwart is nogsteeds safe, maar je kunt er heel veel leuke dingen mee doen!🙂 de maxi dress aan de zijkant zie je trouwens van de achterkant, aan de voorkant is hij gewoon normaal😉

Sequin dresses :

sequin dresses

Voor wie wat grootser wil uitpakken, glitterkleedjes! Luv luv luv🙂

Strapless

strapless

Strapless jurken die vanonder wat breder zijn, zien er meteen feestelijker uit! Ze zijn misschien niet zo heel handig maar wel heel erg leuk!

Lace And Transparant dresses

lace/transparant

Kanten en transparante stukjes zijn ook altijd heel erg leuk!(:

xoxo

Axelle&Jill

17 gedachtes over “Holiday series : party dresses !

  1. Oooh wat een prachtjurkjes. Ik twijfel nog of ik een van de vele jurkjes in mijn kast ga hergebruiken (waarvan ik sommige echt te weinig draag omdat het echt van die speciale gelegenheids jurkjes zijn) of een nieuwe koop…

  2. weer allemaal van die mooie jurken! Ik kan echt niet meer kiezen hoor! XoX Kan je me vertellen waar dat bordeaux rode strapless jurkje in de 3e collage vandaan komt? ^^

Dankjewel voor je reactie! ♥

