Review: Max Factor False Lash effect 24h + Catrice Ink Eyeliner

Hi’ guys!

Vandaag heb ik een 2-in-1 review voor jullie. Ik zal het hebben over mascara van Max Factor en eyeliner van Catrice.

Benieuwd? Kijk dan zeker verder!(:

DSC06237

Eerst zal ik het hebben over de Max Factor false lash effect 24h. Ik heb deze mascara al redelijk lang ( dat kan je misschien ook wel zien aan het flesje😉 ) en ik gebruikte hem eigenlijk niet zo vaak. Bij de opruim van mijn make-uptasje ben ik hem terug tegengekomen en nu ben ik er weer helemaal weg van!

DSC06229

Deze mascara laat absoluut geen klontertjes achter, waar ik heel erg blij mee ben. En hij blijft inderdaad ook lang zoals de naam ook belooft!

Het borsteltje zorgt ervoor dat  je wimpers zo min mogelijk aan elkaar plakken dus spinnenpootjes zijn hier ook niet snel van de partij. Over de kleur kan ik helemaal niet klagen, hij is erg zwart en de mascara verlengt je wimpers aanzienlijk. Jeuj! Ik vind ook dat het resultaat er wel natuurlijk uitziet want hij maakt je wimpers niet té dik.

DSC06230

Een minpuntje is dat hij een beetje ‘chemisch’ ruikt. Dat is wel jammer maar ik neem het er graag bij.

Dan nu iets over de Catrice Ink Eyeliner.

DSC06233

De eyeliner is waterproof en dat merk je ook, hij blijft goed zitten en hij loopt ook niet snel uit. Hij is erg zwart en het is misschien vreemd maar ik vind dat hij een beetje glanst. Niet dat dat slecht is.😉

Bij het ontschminken is er wel een groot minpunt: de liner gaat niet zo heel goed af, hij blijft heel erg aan je wimpers hangen en hij zorgt er ook voor dat je wimpers aan elkaar gaan hangen  (wanneer je hem aanbrengt). Als hij er dan toch af komt, klontert  hij samen wat ik echt niet aangenaam vind.

Hij is ook niet geschikt om te dicht bij je waterlijn te komen want hij blijft niet lang en hij prikt naar mijn gevoel ook een beetje.

Al bij al ben ik niet zo heel tevreden maar ik ga hem toch in ieder geval op gebruiken. Om een wing te maken vind ik hem wel erg handig want het borsteltje is namelijk best wel dun en je kan er dus precies mee werken!

DSC06235

DSC06259

DSC06266
Hier het resultaat!🙂

 

xoxo

Jill

7 gedachtes over “Review: Max Factor False Lash effect 24h + Catrice Ink Eyeliner

Dankjewel voor je reactie! ♥

