Help me shop : NYE edition !

Ik ben al wéken het internet aan het afstruinen, op zoek naar dat ene perfecte kleedje voor nieuwjaar! Als je alles optelt zal ik de afgelopen dagen toch zo’n 5000 verschillende jurken bekeken hebben, en daaruit heb ik een selectie gemaakt. Hieronder laat ik ze aan jullie zien, en misschien willen jullie me helpen met het uitzoeken ervan ?

.
via weheartit

dresses

dresses nye é

Zoals jullie zien hou ik erg van glitter! Voor op ‘normale’ dagen vind ik het snel té, dus daarom dat ik deze ene dag in het jaar juist wél glitter wil🙂

Hieronder in de poll kunnen jullie een cijfer aanduiden, ik zou het erg leuk vinden om jullie mening te horen! Jullie kunnen trouwens meerdere opties aanduiden, mocht dat het geval zijn🙂

Hebben jullie al een kleedje voor nieuwjaar, zo ja, hoe ziet het eruit? Tell me in the comments! Als je nog geen inspiratie hebt kan je eens hier kijken, misschien vind je wel iets!

xoxo Axelle

16 gedachtes over “Help me shop : NYE edition !

  1. oeh je hebt ook wel hele leuke uitgezocht! Je helpt mij ook heel erg opweg, want ik heb ook nog niks gevonden! Ik vind 2, 9, 11 & 17 echt heel erg leuk. Maar 9 is misschien wat kort en 17 misschien wat meer voor kerst of leuk netjes. oh ook het broekpak 10 is errug leuk! meeh, weet niet welke je moet kiezen hoor, ik zou of voor 2 of voor 11 gaan!😀

Dankjewel voor je reactie! ♥

