Wishlist Xmas!

Hi’ guys!

Wanneer Kerstmis dichterbij komt, vragen mijn ouders, tante, oma… me altijd wat ik graag zou willen met Kerstmis. En in tegenstelling tot andere jaren, wist ik nu wél meteen wat ik zou vragen!

Dit is hoe mijn lijstje er uitziet!

via hdwallpapersinn.com

1

 1. Een horloge, liefst groot én zilver! Ik kan het goed gebruiken #timemanagement😉

2. Ik wil al lang een échte fotocamera. Ik maak graag foto’s en als ze dan nog eens van goede kwaliteit zijn is dat super!

 3. Een trainingsbroek om volgend jaar sportief te kunnen beginnen! Zo moet ik niet elke keer met de turnshort van school naar de fitness…

4. Een krultang, ik maak niet vaak krullen en dat komt ook deels omdat de krultang die ik hier thuis heb liggen nog van de jaren stillekes is. Het duurt heel erg lang voor hij opgewarmd is en het snoer raakt de hele tijd in de war. Omdat ik krullen heel erg leuk vind met de feestdagen staat er dus een nieuwe op mijn wishlist.:)

5. Ten slotte nog enkele cd’s, onder andere van the killers en imagine dragons. Omdat het toch nog net dat beetje anders is om de échte cd te hebben.😉

Wat staat er dit jaar op jullie wishlist?

xoxo

Jill

13 gedachtes over “Wishlist Xmas!

Dankjewel voor je reactie! ♥

