Holiday series : wishlist / gift guide!

Jill liet haar lijstje vorige week al aan jullie zien, en ook ik heb een wishlist gemaakt met spulletjes die ik graag voor Kerstmis zou willen! Ook deel ik een paar ideetjes met jullie, voor als je niet weet wat te geven!

dear santa
via weheartit

wishlist

De Ciaté minimanimonth kalender! Ook al is december al half om, het gaat om wat erin zit haha!🙂

Sieraden : Ik wil erg graag een gouden chain necklace, liefst een grote! Oorbellen vind ik ook altijd heel leuk, kleine schattige knopjes vooral, maar ik wil ook graag meer langere oorbellen gaan dragen! Ik ben opzoek naar smaragdgroene exemplaren, want ik heb, na lang twijfelen, dit kleed voor nieuwjaar besteld🙂

Bodysplashes  : een vriendinnetje van me heeft deze Hollister bodysplash, en hij ruikt echt geweldig! Ook hoor ik vaak goede dingen over de bodysplashes van Victoria’s Secret, dus die lijken me ook erg fijn!

Voor de rest wil ik nog graag een mooie, grote toiletzak, waar lekker veel inpast! Deze van Victoria’s Secret vind ik supermooi!

Wat er ook op mijn wishlist staat is parfum van Chloé, en nagellak van Chanel in de kleur 555 Blue Boy, die kleur is gewoonweg prachtig!

Dit furry jasje van de h&m steekt al weken m’n ogen uit, en als alles goed is ga ik het morgen kopen. Gewoon, van mij voor mij🙂

Verder zag ik op de site van de newlook allemaal kleine, leuke cadeautjes! Dit setje met sokken en een warmwaterkruik vond ik heel schattig!

xoxo

Op de site van River Island vond ik ook nog enkele leuke cadeautjes!

Leuke boekjes doen het altijd goed! Bijvoorbeeld het Downtown girls boek van Wah nails, of The litte dictionary of fashion, maar er zijn er nog veel meer leuke verkrijgbaar!

Tattoopennen om op je handen te schrijven, of markeerstiften in de vorm van lippenstift, of zelfs een stiekeme drinkfles in de vorm van een lippenstift, hoe leuk is dit ?

Make upjes vind ik ook altijd heel leuk! Dit palette van Barry M is heel erg mooi, en die nagelstickers met katjes zijn echt te cute!

Natuurlijk houdt iedereen van andere dingen! Zo heb ik het hier over ‘fashionboekjes’, maar je kan bijvoorbeeld ook altijd kookboeken,moppenboekjes, magazines, … cadeau doen!

Of zelf iets maken, iets persoonlijk is altijd heel leuk! Google maar eens op ‘diy christmas gift’🙂

En ook al heb ik hierboven een huge lijst opgesteld, Kerstmis gaat nog steeds om gezelligheid!

Als je op de collages klikt word je vanzelf doorverwezen naar de bijbehorende winkels!

Weten jullie al wat jullie willen, of geven voor kerst ? Let me know!

xoxo Axelle

13 gedachtes over “Holiday series : wishlist / gift guide!

Dankjewel voor je reactie! ♥

