NOTD : nude glitter !

Nu de feestdagen er stilaan aankomen, vond ik het wel eens tijd om mijn nagels ook in een feestelijk jasje te steken, daarom koos ik voor glitter!

SAM_9730xoxoxox

En zo ziet het eruit in kleur! Gewoon een heel onopvallende nude look, maar toch iets extra !

SAM_9736

Ik gebruikte een nagellakje van Essence, en koos voor losse glitter ipv glitternagellak🙂

De ringetjes zijn van River Island trouwens😉

Ik gebruikte deze methode van The beauty department als inspiratie, maar ik besloot gewoon extra veel glitter aan te brengen, niet per sé ombre🙂

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Doen jullie iets speciaal op jullie nagels met de feestdagen ?

xoxo Axelle

14 gedachtes over “NOTD : nude glitter !

  1. Leuke nailart, heel feestelijk! Ik doe niets op mijn nagels dit jaar. De stress voor de examens na de vakantie is al wat begonnen en het gevolg daarvan is dat ze allemaal zijn afgebeten *lach*. Dus ze blijven gewoon puur natuur :p Prettige feestdagen!

Dankjewel voor je reactie! ♥

