Christmas gifts!

Een tijdje geleden liet ik jullie mijn wishlist voor Kerstmis zien en er zijn heel wat spulletjes die ik ervan gekregen heb! Jeej!

Benieuwd? Kijk dan zeker verder!

winter | Tumblr
via weheartit.com

DSC_0020[1]

Jeej! Ik kreeg een van de cd’s op mijn wishlist maar met de andere ben ik ook heel erg blij!(links) Het verzamelalbum Direct Hits van The Killers en (rechts) Night Visions van Imagine Dragons.

DSC_0040

Ook kreeg ik een nieuwe trainingsbroek dus nu kan ik er weer helemaal tegenaan!🙂

DSC_0031

Een nieuwe pyjama met het logo van Rolling Stones! Love!

DSC_0036

Een nieuwe portemonnee wat, eerlijk gezegd, ook wel nodig was.😉

Last but not least kreeg ik ook nog mijn camera! Het is een Nikon D3200 en ik heb me er de hele avond mee bezig gehouden! Ik ben er nog niet heel handig mee maar oefening baart kunst!

Wat kregen jullie met Kerst?

xoxo

Jill

10 gedachtes over “Christmas gifts!

Dankjewel voor je reactie! ♥

