Review : L’Oréal nude magique eau de teint !

Vandaag review ik nog eens een foundation voor jullie, namelijk de Nude magique eau de teint van L’Oréal! Hij belooft heel wat, maar is hij ook echt zo goed? Dat laat ik jullie zo weten!

SAM_9798

Wat L’Oréal zelf zegt over het product : ‘Eerst was er foundation… nu is er Eau de Teint! Ontdek de lichte dekkende foundation van Nude Magique : vloeibaar, onopvallend, voelt niet zwaar aan en het zorgt voor een zachte, egale huid.De Nude Magique Eau de Teint foundation zorgt voor een goede onopvallende dekking en is zeer licht voor de huid.’

Klinkt erg goed! Verder bevat deze foundation SPF 18, en is verkrijgbaar in 8 verschillende kleuren. Ikzelf test voor jullie de tweede lichtste kleur, 110 warm ivory.

Zonder foundation :

SAM_9787

Met foundation :

SAM_9791

Met overige make-up : (concealer, poeder, blush en mascara)

SAM_9797

Ik ben heel erg tevreden over de foundation! Hij dekt erg goed, maar niet té. Eventuele rode vlekjes moet je nog wegwerken met concealer, maar dat vind ik niet erg. Hij blijft erg lang zitten, en is heel gemakkelijk uit te smeren door zijn dunne substantie. Ik ben fan!

Verkrijgbaar bij Kruidvat en in de parfumerie, en kost €13,99.

Wat is jullie favoriete foundation?

xoxo Axelle

6 gedachten over “Review : L’Oréal nude magique eau de teint !”

  1. Ik had eerlijk gezegd nog niks gehoord over deze blush. Hij klinkt wel fijn. Toch wil ik eerst demijne van maxfactor 3 in 1 opgebruiken ^^’

    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site waar je een product van the balm kunt winnen. Doe je ook mee?

Dankjewel voor je reactie! ♥