25 vragen Tag!

Hi’ guys!

Eerst en vooral wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen! Ik hoop dat al jullie wensen en dromen uitkomen en dat jullie natuurlijk heel veel plezier maken in 2014!

via weheartit.com

Helaas wenst bijna iedereen (o.a. mijn oma) mij een vriendje toe –‘. Oké, hij is altijd welkom natuurlijk maar het begint stilaan op een subtiele hint te lijken?

Anyway…

Vandaag doe ik de 25 vragen Tag! Ik ben deze al super vaak tegengekomen en het wordt dus tijd dat ik hem zelf eens invul.😉

1. Noem 3 dingen die op dit moment het dichts bij je liggen.

Mijn gsm, een onderzetter en  een leeg potje tiramisu. Mijn goede voornemen om gezond te eten is al meteen verpest…

2. Hoe is het weer op dit moment?

Ik heb absoluut geen idee, het is hier al donker. Koud zeker?

3. Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Ik heb mijn rijbewijs nog niet. Eerst eens proberen om mijn theoretische te halen😀

4. Om hoe laat stond je vanmorgen op?

Ik heb eigenlijk geen idee. Mijn mama maakte me vanmorgen wakker om op te ruimen en te poetsen dus ik was te slechtgezind om op de klok te kijken.

5. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Zo’n uurtje geleden.

6. Wat is de laatste film die je gezien hebt?

Jackass 2.5!

7. Wat staat er in je laatste smsje?

“Alle jong” Ik kan het niet laten om mensen te plagen ^^

8. Wat is je ringtone?

Arctic Monkeys – Do I wanna know?

9. Ben je al eens in een ander land geweest?

Ja! Ik ben wel nog niet zo ver geweest maar wel al in Italië, Engeland, Spanje, Frankrijk,…

10. Hou je van sushi?

Ik heb het nog niet vaak gegeten, eigenlijk nog maar 1 keer denk ik? Maar ik vond het toen wel lekker!

11. Waar doe je je boodschappen?

Ik ga meestal niet mee boodschappen doen. Maar als ik mee ga is het naar de carrefour.

12. Heb je ooit medicijnen genomen om sneller in slaap te vallen?

Nope, ik slaap meestal redelijk snel. Maar iedereen kent wel die nachten waarop je ligt te woelen en te piekeren maar slaappillen zou ik denk ik nooit nemen.

13. Hoeveel broers/zussen heb je?

Ik heb 1 oudere zus!

14. Heb je een gewone computer of een laptop?

We hebben ze hier beiden. Maar ik gebruik meestal de laptop omdat de computer naar mijn gevoel te traag gaat.😉 Het is hier wel altijd vechten om een laptop/computer want er is altijd wel iemand zijn mail aan het checken e.d. .

15. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

Eindelijk 18!

16. Draag je contactlenzen of een bril?

Ik draag geen van beiden. Maar ik vind een bril om één of andere reden altijd wel cool staan. Zo’n nerdbril toch.😉

17. Verf je je haar?

Nope, ik zou het wel eens willen proberen zo’n ander kleurtje maar het is natuurlijk niet goed voor je haar…

18. Vertel iets over je planning voor vandaag.

Mijn planning vandaag was om uit te slapen en dan wat voor school te doen. Maar mijn mama had een ander idee –‘

19. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Een paar weken geleden bij het zien van een film, heel erg dom.

20. Wat is de perfecte pizza? 

Hawaï!

21. Wat heb je het liefst: Hamburgers of Cheeseburgers?

Ik eet eigenlijk zelden hamburgers. Ik heb dus geen idee.

22. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Hmm, denk het niet? Ik val toch op een gegeven moment in slaap😀

23. Wat voor kleur ogen heb je?

Groen-achtig

24. Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola? 

Absoluut! Pepsi vind ik echt niet lekker, doe mijn maar een Coca Cola!

25. Heb je huisdieren?

Ja, ik heb een kat Nounou en 2 grasparkieten. Niet echt een goede combinatie maar toch. Ik zou ook nog graag een hond hebben en we (mijn zus en ik) hebben onze ouders bijna overtuigd. Fingers crossed dus!

xoxo

Jill

3 gedachtes over “25 vragen Tag!

Dankjewel voor je reactie! ♥

